Marduk nedir marduk gezegeni çarpması mardukla randevu marduk 2012 de dünyada | Türkiyenin en büyük mail grubu


125 Kullanıcı yorumları bu yazı için

Yorumlardan haberdar olun Yorumlar Rss ve Geriizleme URL
byz demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

nasıl bi haber bu yaa böyle biseyin olması beklenemez saçmalayın lütfen hiç mi allah inancınız yok sizin yaa ne demek bu hz. nun’un olayıyla gezegenin ne alakası war allah istemis olmus saçmalamayın yaa arkadaşlar sizde okuyup inanmayın böyle saçmalıklara

kaptan demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

şahane güzele ne denirki çok ama çok güzeldi !!!

meltem sezgin demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

Bugüne kadar okuduğum bilgiler çerçevesinde ki Burak Eldem de dahil,marduk 2012 felaketlerin değil yeni bir enerji boyutu olan foton kuşağına giriş olacak. bu 5 gün de gerçekleşecek bir geçiş ki, felaketlerden ziyade karanlık ve soğukdan etkilenilecek,insanlarda ruhsal değişimler olacak.Tabi bu sadece konuyla ilgili basit bir açıklama.Konu oldukça detaylı ve boyutludur.Bilgilerinize.Saygılarımla…

HAKAN demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

Bu anlatılan olaylar yaklaşık son beş yıldır her zaman anlatılıyor.İnanmak yada inanmamak bilgimiz dahilinde kendi elimizde

engin demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

ARKADAŞLAR BENDE OKUDUM BU YAZIYI AMA ALLAHA İNANCI OLAN BİRİSİYİM BEN VE KESİNLİKLEE BOLE ŞEYLERİN NE BİR TABİAT OLAYI OLDUĞUNA NEDE UZAYDA BULUNAN DOĞA ÜSTÜ BİR GÜCÜN BOLE BİR ŞEYİ YAPABİLECEĞİNEE İNANMIYORUM ALLAHU TEALA İZİN VERMEZSE BU BIRAKIN BÜTÜN BU GEZEGENİ BİR AĞACIN DALI BİLE İZİNZİS SALLANAMAZZ OKUYUPTA İNANAMAYIN BOLE ŞEYLERE BATIL İNANÇLAR BUNLARR ALLAH İSTERSE HER ŞEY OLURR O KULLARI DOĞRU BİLİDİĞİNİ VE İSTEDİĞİNİ YAPAR ZATEN

ceren demiş ki,
Ekim 12th, 2008   

byz arkadasa katiliyorum bu tür seyler sacmalik allah ne demisse o olur yarin kiyamet kopmiycagina kim garanti verebilir sacmalik bütün bunlar

Mehmet demiş ki,
Ekim 14th, 2008   

Bu konuyu açan arkadaşım
Nuh(a.s.)Tufanı Nuh (a.s.) Tufanından önceki ve sonraki hayatlar Kuranı Kerim’de açıkça Allahü Teala Hazretleri tarafından açıklanmış ve Ayeti Kerime ile sabittir.Daha Fazla açıklama gerekli değildir Lütfen Bu tür işlerle iştigal olmayın ve insanların kafasını bulandırmayın
Saygılar

zişan demiş ki,
Ekim 15th, 2008   

saçmalık tek kelimeyle kıyamet gününü iki cihan serveri peygamberimiz bile bilmiyordu kıyamet günü sadece allah biliyor hem o tufanların olması kavimlerinlerin azgınlıklarından dolayı allah tarafından olmuştur allah isterse belki o vakit bişey olur ama bunu ne ben ne sen ne başkası bilir kesin işi sadece allah bilir varsayılmış olcakmış edecekmiş masal gibi:)

kaptan demiş ki,
Ekim 26th, 2008   

YAŞADIĞIMIZ BU KOCA ALEMİN,,YAŞAM SÜRECİMİZ OLAN KISA BİR DÖNEMLE SINIRLAMAMAK LAZIM,BEN KLEOZEMENAY KAZILARININ İÇİN DE YAŞIYAN BİR KİŞİ OLARAK ,,ALTIMIZDAKİ BEŞ BİN YILLIK GEÇMİŞİN İZLERİNDE,BU SÜREÇLERİN YAŞANACAĞINA KESİNLİKLE İNANIYORUM,,
HAYAT FELSEFEM,,BİR SAATİN AKREBİNİ EVRENİN,YELKOVANINIDA DÜNYAMIZIN YAŞAM TARZI DİYE YORUMLUYORUM !!
ARKANIZA BAKIN BATMIŞ BUNCA MEDENİYETLER,İLK BAHAR,YAZ,SON BAHAR KIŞ ,,DEMİYORLARMI ?????

PatroN demiş ki,
Ekim 29th, 2008   

KAPTAN TAM ANLAMIYLA SAÇMALAMIŞSIN GENE DE O SENİN DÜŞÜNCEN SANA 2012DE GÜLE GÜLE BİZ BURADAYIZ

B.Ş.Z demiş ki,
Kasım 23rd, 2008   

bence bunların hepsi birer saçmalık gerçektende kıyametin ne zaman kopacağını ALLAH’tan başkası bilemez.Zaten ALLAH inancı olanlarda buna inanmazlar

a.k demiş ki,
Aralık 2nd, 2008   

ya benım anlamadıgım bu allahtan korkunuz yokmu kısmı yaw yorum yapan arkadasım allah ınancımız sonsuz kuran-ı kerımı acarda okursan orda onuncu gezegenden soz edılıyor dıkkatlı oku ne demek ıstedıgımı anlayacaksın

a.k demiş ki,
Aralık 2nd, 2008   

bu ıslerı dınle baglastırmadan once bılımsel yonunu br arastırın derım arkadasım ben detaylı arastırma yaptım dedem unlu bır arkeolog ve arastırmacıydı bundan senelerce once yaptıgı arastırmalar sonucunda da ewde ozamanlar annemle teyzelerımle dayılarımla sakalasır ve soyle dermıs; kuranı kerımde de yerı olan onuncu gezegen herseyın sonu ve baslangıcı olacak. bu kanıyada eskı uygarlıklar yanı efsanevı mu kıtasından cıkan uygarlıklardan (mayalar,uygurlar,sumerler) kalan belgelergelere dayanarak soylermıs sız tarıhı nekadar arastırdınız bılmıyorum ben m.ö 10000 buz cagına kadar detaylı arastırdım tamam kyamet kopmaycak olabılır ama suda bır gercekkı ıster ınanın ıster ınanmayın m.ö 10000 yılındakı teknolojı halen sahıp deılız dunyaya sayısız medenıyetler gelmıs gecmıstır ve bu boyle devam edıcektır takı allahu teala bır gun tamam dıyesıye kadar sıze cok basıt bır ornek verıyorum mısırda keops pramıtlerının yapımında ıc dekorasyon yapılırken aydınlatma elektrıkle saglanmıstı bunu sıze kanıtlarım… neyse benden bukadar genıs bılgı almak ısteyen arkadasım olursa sayet a_kocatp@hotmail.com adresınden bana ulassın paylasıma hazırım

cevris-yildizi demiş ki,
Aralık 4th, 2008   

gerceklerden neden kacinsin ki….bu bir kisinin ortaya cikaran yalani degil..hemen hemen her ülkede bu felsefe artik gündemde!
yeni bir döneme giriyoruz ve fark eden bunu coktan farkinda.
yeni dogan cocuklarin genlerinde mevcutur ve bizlere ilerde
yeni dönemde.. yani fotonkusagindan sonra gelecek yeniliklere ve zahmetlere yeni cagimiz ellerimizden tutacaklar. korkulacak bir durum yok.kendinizi beyin olarak hazirlayin…gercekten 6 gün karanlik ve cok ama cok soguk olacaktir.
sevgiler

ozan demiş ki,
Şubat 23rd, 2009   

2012 yaklaştığına göre kendimize ve ailemize daha çok vakit ayıralım.dostça ve kardeşçe yaşayalım.malın mülkün ne önemi varki.nede olsa marduk hepimizi alıp götürecek.

huseyin demiş ki,
Şubat 25th, 2009   

Dünyanın manyetik kalkanı olarak da bilinen kuşaklar Van Allen kuşaklarıdır. Bu kalkanlar, dünyanın kutuplaşmasından doğan kubbelerdir. Temelde güneşten gelen fotonları, radyasyonu, manyetik ışınları(kısacası dalga fazında olan her şeyi) ters indükleme (emisyon da denilebilir) yolu ile nötralize ederler, yani kısacası Star Wars’da bol bol gördüğümüz şehirlerin kalkanları özelliğini taşırlar. Yalnız, teorik olarak (evet, elektronik mühendisi olacam ) manyetik dalgaların sızamayacağı bir sistem yapmak imkansızdır. Sizin kalkanınız ne kadar güçlü de olsa dalga boyu değişimlerinden dolayı-ki bu aralık çok büyüktür- sürekli sızan bir takım elektromanyetik dalgalar olacaktır.
Durum şöyle ki, bizim kalkanımızın -ne idüğü belirsiz bir şekilde- enerjisi sürekli azalmakta dolayısıyla tutabileceği manyetik dalga ve radyasyon miktarı da azalmakta. 2012′de olacağı öngörülen manyetik bombardıman olmasa bu azalma yavaş bir periyotta gerçekleştiği için zararları ancak önümüzdeki birkaç yüzyılda görülecekti; ancak 2012′de beklenen yüksek çaplı ve enerjili bombardıman gerçekleşirse, size bu konuyu bol bol araştıran bir insan olarak söyleyebilirim ki, o tarihten itibaren hiçbir elektronik cihazınız çalışmayacak. Hasar o kadar büyük olacak ki muhtemelen insanların çoğu radyasyondan ölecek. Böylece artık kıyamet mi denir, doğal seleksiyon mu bilmem ama muhtemelen büyük şeyler kopacak…

ALINTI

Chip dergisinde yayınlanan,2012 de muhteme olacakl değişimi fragman şeklinde

http://www.chip.com.tr/video/2012_545.html

Niburu Gezegeni Dünyanın Sonu

http://video.eksenim.mynet.com/kharizmatic/Niburu_Gezegeni_Dunyanin_Sonu/120498/

İlgilenenlere 2012 üzerine kurgulanmış,online bilim kurgu filmi

http://www.arpasuyu.mobi/showthread.php?t=310&highlight=2012

tepe demiş ki,
Nisan 9th, 2009   

yukarıdakı cahil ınsanların bı kacına bakıyorumda . ALLAH ıstemezse olmaz dıyorlar belkıde ALLAH ıstedıgı ıcın bole olucak dunyada herseyın bır sebebı oldugu ıcın bu tur felaketlerınde bır sebebı olmak zorunda bır sebebe dayandırılmak zorunda durup dururken gökten bırsey ınmeyecek heralde.bırseyler olacak ve sonucunda dunya felaketlerle karsılascak saten dunyanın sonu denmıyor bir çagın kapanması denıyor. bıraz arastırın(=

dağhan demiş ki,
Nisan 9th, 2009   

yaw bırakın allah askına bu ısleri yok marduk gelecek yok varduk gelecek,walla ben kucuklugumden beri hep kıyamet koptu kopacak dıyorlar suan 26 yasındayım ve halada yasıyorum,daha benım torunlarımın torunları olur hala bu hıkayeler dewam eder,o zamanda heralde bunlar hıkaye olmaktan cıkıp destanlasır,benım bıldıgım 9 gezegen var ve aslanlanlar gıbıde hala ordalar hepsıde kendı yorungesınde paşa paşa dönüyorlar,en azından ınsanlardan daha masumlar kımse kımsenın yorungesınde gözü olmuyor,asıl ve gercek olan su dunyanın sonunu biz insanlar getırecegız savaslarlarla, füzlelerle , bombalarla ,acgozlulugumuzle,bır karıs toprak alcaz dıye baskalarının topraklarını ısgal edıp katlıamlara dewam etmekle,yanı merak etmeyın bızım sonumuzu marduk değil insanoğlu getirecek,keske savaslar bombalar fuzeler ve dıger saydıklarım olmasaydıda marduk bize çarpsaydı inanınki dünya ozaman bizim bize yaptıgımızdan daha az darbe alırdı,artık bu dedıklerımı ıyı dusenen ne demek ıstedıgımı anlar sozun kısası marduk ey ınsanoğlu sayende yolun sonuna varduk:)

fatih demiş ki,
Nisan 13th, 2009   

herkes bir yorum yapmış. Ancak bu işle ilgili devlet ve resmi kurumlardan bir açıklama ve belge varmı. Bu sadece bizim ülkemize ait değil tabiki örneğin amerika veya ab ülkeleri. Yani bu kadar fizikçi astrolog ve benzeri bilim adamı var neden bu konuyu onlar açıklmaıyor. Üstelik söylendiğine göre teleskoplada görülmüş.

KAYGISIZ demiş ki,
Nisan 23rd, 2009   

Cassandra komplexi diye bir sorunumuz var.Her ne kadar felaketi onceden gorseniz bile onleyemezsiniz.Yapacak bir sey yok.

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

bakın yalan söylemiyorum eğer marduk gezegeni diye bir gezegen olsaydı allah kuranı kerimde bahsederdi bu marduk gezegeni hayal ürünü bir gezegen ve efsanevi gezegen lütven bana inanın bikere onlarnerden biliyo kıyametin 2012 yılında kopcağını bu yüzdende ben bunu diyen insanlara inanmıyorum sizde inanmayın inanırsanız Allahın varolmasına güveniniz azalır

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

birde evrende sadece 9 gezegen vardır bu marduk gezegeni efsaneye göre çok büyük diyolar eğer gerçektende marduk gezeggeni varsa olsa olsa jüpitterin uydusu olur ama varsa tabii

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

hem mardukj gezegeni dünyaya çarpamaz çünkü ozon tabakası var yıldızlar bizim dünyamıza çarpmaya geldiklerinde oozon tabakası parçalıyo az önce dediğim gibi tabii marduk gezegeni varsa

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

kaygısız yalan söyleme birde bir gezegen bizi koruyo çünkü önümüzde marduk gezegeni gelirse jüpiterin üstündeki dev kraterlere çarpar tabii varsa eğer varsa oraya çarparak mutasyon geçirir

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

ikinci paragraf yalan söylüyor bi kere tufanı ozaman allah yaratmıştı alllaha inanlar nuhun gemisine biyorlardı allaha inanmıyanlar ölmüştü

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

bi dakka ozaman iki hafta önce demekki geçmiş çünkü kanadada anelka dağı patladı nedenniz göremedik

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

inasnların ruhu nedendeğişmedi arkadaşlar her okuduğunuza innanmayın

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

insanların ruhu değişirdi

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

hüseyin manyetik dalga güneşten bize geliyo ama ozon tabakası engelliyor birde diatom ve atom ozon tabakasının yaratıcısıdır allah ozon tabakasına birşey olmasın diye koymuş bunları bu arada tadyasyon ve manyetik dalga aynıdır çünkü her ikiside insanlarda değişik davranışlar yapyıor

kerim demiş ki,
Nisan 24th, 2009   

hemde ekvator dünyanın yarısı olduğundan dünyadaki magnezyum çekim gücünü azaltır

erkan demiş ki,
Nisan 26th, 2009   

arkadaşlar heminizi biraz olsun tahsilli okumuş görüyorum yorumlarınızdan dolayı dünyada milyonlarca yıl önce böyle evrimler olmuş eğer biraz araştırma ve okursanız dünyada böyle şeyler olmuştur geçmişteki medeniyetlerde bunlara şahit olup kitabelerinde ve yazıtlarında belirtiyorlar bunlar gerçek ve kaçınılmaz olan şeyler (MISIRLILAR,BABİLLER,
UYGURLULAR, SÜMERLER)bu uygarlıkları lütfen okuyun derim.inşallah olmaz böyle birşey diyorum ama MARDUK gelecek…sevgiyle kalın

suat erdil demiş ki,
Nisan 27th, 2009   

arkadaşlar merhaba yapmış olduğunuz çogu yorumu okudum kurban olayım bizleri yaradana bizlere can verip nurundan sayıp dünyayı sadece bir imtihan olarak bizlere sunan rabbime yemin olsunki bu dünyada yaratılmış gözün görüpte görmediklerine şimdi içinizde allah korkusu tövbe haşa bende yok diye bilecek varmı elbette ki yok şunu unutmayın dört kitabı bılmek istiyorsanız sadece kuranı kerim zaten dördü’nü barındırıyor şimdi bana bu olayların sizce zamanı gelmiş olamazmı lütfen söyleyin arkadaşlar küçük ve büyük alametler neler ??? yaaa arkadaşlar bakın sevgili PEYGAMBERİMİZ HZ. MUHAMMET S.A.V. EFENDİMİZ’İN O güzel sözlerinden birini hatırlatayım “”"”"kıyametin yaklaşmaya başladıgını, insanlar yani bizler iki kişi bir araya geldiginde kıyamet den bahsedecekler diye buyurmuşlardır.”"”" yanı ufak atta yesinler bizler bu dünyada yaptıgımız sevaplara bakarız ama dersenizki benim günahım çok ben ne yapıcam önce şunu düşün YARADAN bilir günahsız kul varmı ama sen hesabı düşünürsen yaptıgına degilde aldıgın nefesın bedelini verebilecekmiyiz onu düşünelim doğru değilmi aslında çok yazarımda sizleri çok sıkmak istemem zamanın nasıl geçtiyini sadece dogum günlerinde oda zaten partiyle oluyor onu dahi anlamıyoruz yaklaşık 20 yıl okulda gidiyor size buncayıl ne yaptınız desem herkes okudum der kimse yaşadım hayatım kısaldı allaha yaklaşıyorum sorgular yaklaşıyor ne yapacagım demıyor otarafta kımse kımseyı tanımıyacak bılmıyormusunuz bu dunya imtihan “” allah resulü PEYGAMBERİMİZ HZ. MUHAMMET S.A.V EFENDİMİZİN ŞU güzel sözüyle bitiriyorum HER AN ÖLECEKMİŞ GİBİ AHİRET İÇİN HİÇ ÖLMEYECEKMİŞ GİBİ DÜNYA İÇİN ÇALIŞIN
ALLAHA EMANET OLUN OKUYANLARDANDA OKUMAYANLARDANDA ALLAH RAZI OLSUN SELAMIN ALEYKÜM :) ))) YANLIŞ BİRŞEY YAZMIŞSAM AF OLA …

taner babaç demiş ki,
Nisan 28th, 2009   

merhabalar ben dini inancı olan ama gerekli olanları yerine getirmeyenlerdenim ama kıyametin cuma günü akşam ezanı vakti olacagını duydum 21.12.2012 de CUMA GÜNÜ duyrulur TANER tanerbabac1002@hotmail.com

sisuslu demiş ki,
Nisan 29th, 2009   

bilim adamları diyorki kıyamet deil güneşten gelen manyetik daga niye olayı başka boyuta taşıyorsunuz tamam kıyamet allahın işi sadece manyetik dalga vurucakmış,

aytaşgın demiş ki,
Nisan 29th, 2009   

ya arkadaslar bu kadar ustelemeyın egerkı olacaksa olacaktır. tamam bır gezegen var dunyaya dogru hızla yaklasıyor lakın mıllette bır olüm korkusu tutturmus gıdıyor, denılıyorkı cok buyuk bır manyetık ortam olusacak tum elektronık haberlesme duracak uzaya gonderılen uydular parcalanıp dagılacak eee o zaman ne yapacagız bu kadar rahatlıga alısmısken, soyle dusunelım yasıyoruz ve bu manyetık etkıden asırı sekılde bır zarar gorecegız sonucunda kanser v.b hastalıklarda muthıs bır artış yanı olmeyıp surunecegız gıbı bırsey boswerın bu konunun uzerınde fazla durmayın hem sadece bızler bu duyguyu yasamadık kı bizlerden onceler de sızın de bıldıgınız gıbı babıller mayalr mısırlılar ve daha cok uygarlık yanı dıyecegım o kı yapacak bırsey yok bızım oralarda bır tabır vardır,kaderde varsa duzulmek neye gerek uzulmekk… esenlıkle kalın

erhan demiş ki,
Mayıs 3rd, 2009   

arkadaşlar bütün yorumları okudum çoğunuz kıyametten söz etmiş bu olay güneş tutulması dünyadan marsın görülmesi gibi birşey ancak 3661 yılda 1 meydana geliyor insanlık en büyük düşüşü bizim dönemimizde yaşamış ve artık gelecek çağda yükselişe geçecekmiş bunu söyleyen mayalar ki astromominin atası evet çok büyük depremler,tsunamiler, kutupların yer değiştirmesi, dünyanın üzerini kara bulut kaplaması,salgın hastalıklar gibi birçok olaylar olacakmış, hatta en çok etkilenende amerikanın doğu ve batı kıyıları ,avrupanın batı kıyıları.ben bunların hepsine Allah’a inandığım kadar inanıyorum.Bunu atlattık –13Nisan 2029 –yörüngeden çıkan bir göktaşı ki çarptığı takdirde dünyanın yörüngeden çıkması sözkonusu kimi kaynaklara göre 100 kimisine göre hiroşimanın 300bin katı kadar etki yaratacak.vebu 2014e kadar patlatılması gerekiyormuş daha sonra patlatılsada parçaları dünyaya çarpacak.göktaşı dünyaya çarptığı takdirde Almanyanın yüzölçümü kadar bir bölgede tek bir canlı bile kalmayacak,iklimler alt üst olacak.Ancak göktaşının dünyanın çekiminden etkilenerek yön değiştirmesi ihtimali varmış.en son hesaplara göre çarpma ihtimali 38de 1.dünyanın 25 -40 bin km yakınında geçebilir.buda dünyanın iletişim yörüngelerinden daha yakın bir mesafe. 2012 felaketinden çıkan insallık bu göktaşınla nasıl mücadele edecek ki müddet 2014 sadece 2 sene.ben bunları araştırdım aklımda kaldı sizlerlede paylaşmak istedim,esenle kalın..

fanatik61 demiş ki,
Mayıs 5th, 2009   

SADECE ŞUNU DEMEK İSTİYORUM.ALLAH HEPİNİZE AKIL FİKİR VERSİN
BIRAKIN BU İŞLERİ YAAA

objektif demiş ki,
Mayıs 6th, 2009   

Biliyorum beni bombardımana tutacaksınız ancak; MARDUK Babillilerin baş tanrısı ve insanı dünyayı herşeyi yaratan ve yine yok edecek olarak tanımlanır ikincisi ise Babillilerin sahip olduğu bu bilgi SÜMERlerden gelmektedir ve sıkı durun en ilginci….Bu gün doğru bildiğimiz inanç ve din adına kabullendiğimiz ve uyguladığımız birçok şeyin kaynağı SÜMERlerdir.Doğal olarak tahmin edebileceğiniz gibi kutsal kitaplarda bulunan birçok bilgi ve hatta fazlası bu kitaplardan çok daha önce M.Ö. 4000-4500 yıllarına kadar uzanır yani birdenbire ortaya çıkıveren bir medeniyete;SÜMERLER Ne mi demek istedim? Aslında hiçbirşey…Sadece soru sorun araştırın her an herşeyin değişebileceğini unutmayın saplantılı yaklaşımların gerçeklerden uzaklaşmamıza neden olabileceğini bilin Yoksa bırakın isteyen istediği inancı yaşasın…Ama ya gerçek olandan zaten iyice uzaktaysak…

mardukmu oda ne puhaha demiş ki,
Mayıs 7th, 2009   

ne alem insanlarız yha.koskoca kuranda bile gecen nuh tufanını gelmiş marduk denen saçma sapan olaya baglıyoruz allah sonumuzu hayır etsin ne diyelim…..

tabi tabi demiş ki,
Mayıs 8th, 2009   

tabi tabi doğru buluyorum bastır berk :D

dertli demiş ki,
Mayıs 9th, 2009   

ii de arkadaşlar bu marduk olayının allah inancıyla ne alakası var teknoloji bu kadar ilerlemişken her şey bilinirken insanlar bile kopyalanırken ya lütfen bu kadar cahil olmayın tamam tabi ki herşeyi allahtan başka kimse bilemez hele kıyamet gününü ama bunları önceden bilmemizi ya allah istediyse!

star demiş ki,
Mayıs 11th, 2009   

arkadaşlar marduk gercektende var babiller(mayalar) ve sümerliler bunu kanıtlamıştır ve bilim insanları da bunu onaylamıştır bu konu ile ilgili einstein “Üçüncü Dünya Savasinin hangi silahlarla olacagini bilmiyorum ama dördüncüsünün tas ve sopalarla olacagini söyleyebilirim”demiştir.yani marduğun geleği doğrudur ve şuan bile etkisini göstermektedir 2000 depremi italyada yaşanan depremde marduğun gelişiyle ilişkilendirilebir.marduğun yazıdada yazdığı gibi çekim gücü çok fazladır.düşünün çekim gücü ay bile gelgit yaptırabiliyorsa çekim gücü bu kadar fazla plan bir gezegen dünyayı ne hale getirir.ALLAH da düşünün demiştir.düşünmezsek bu beynimiz bize haramdır.

ramazan kaya demiş ki,
Mayıs 20th, 2009   

olur böyle vakalar ya yapacak bişey yok
herseyı çözen tayyip yapar bi güzellik inşallah bu gezegen işinin arkasindanda ergenekon cıkmaz

serkan demiş ki,
Mayıs 23rd, 2009   

sayin arkadaslar,
bu gezegenin dunyaya yaklasacagi ve dunyanin simdiden degismeye baslayan magnetik kutuplarini sasirtacagini ongorulen gercekler.
Kuran-i Kerim ayni sekilde gunes batidan dogacak, dogudan batacak der ve hadislerde kiyametin cuma gunu kopacagi belirtilir. maya takviminin son tarihi 21.12.2012 CUMA gunudur.
magnetik alanlarin degismesi ise dunyanin donus yonunu degistirebilir ki buda sabit olan gunesin etrafinda dunyanin ters donmesi ile gunesin bati – dogu yonunde hareketi demektir. kiyamet gununu Allah (c.c) bilecegine kesin katilmakla birlikte, belirtilen tarihte kiyametten ziyade tufan yasanacak diyebiliriz. kiyamet tum insanligin dunya uzerinden yok olarak mahser yerinde toplanmasi dersek, tufan apayri bir konu olarak dunya uzerinde yasanacak bir felakettir. bu felaketin had safhalarda yasanmasini saglayacak olan 7 milyara yaklasan ve dunya kaynaklarini hic bitmeyecekmis gibi somuren insanlardir.

fatih demiş ki,
Haziran 2nd, 2009   

arkadaşlar bunlar satanist inanişları hiç mi ALLAH’a C.C inanan yok gercekten varsa bişeyler net olarak paylaşın bizde bilelim ama yoksa bilmem kim bunu soylemiş olucak falan filan geçin bunları net ve açık gelin sevgiler…

hk demiş ki,
Haziran 4th, 2009   

Peygamberimiz bile kıyametin ne zaman kopacağını bilmezken bu babiller falan nerden bilecek. güya 06.06.06 da felaket faln olcak diyolardı yok şeytann günüymş falan saçmalık bunlar bunları Allah tan başka kimse bilemz lütfen aklınızı başınıza alın . birazck olsn Allah ı düşünün………..

cloud the wise demiş ki,
Haziran 7th, 2009   

bir düşünün ; eğer ki siz inananlar başka bir ülkenin başka bir ailesinde doğmuş olsaydınız yada burda doğup amerikan bir aileye evlat verilmiş olsaydınız , şu an en öncelikle allah bile değil “god” diyecektiniz ve o inancın doğruluğunu savunacaktınız.hayat hep böyle olmuştur belkide hep böyle olacaktır…bundan sonrası bize kalmış durumda ,sadece hayal edin ;mesela o Marduk 2011 de falan yaklaştığı kanıtlansa ne yapardınız ,kendi adıma konuşayım ki ben korkardım.kimse böyle bir durumlar karşılaşmak istemez bu yüzden herkes karşı gelmeye çalışıyor.ben de bu tarafta olmayı nekadar istesemde yeterince araştırınca bir sürü inanış burda kesişiyor.bundan sonrası dediğim gibi bize kalmış durumda …ya böyle bir olayın olacağını kabul edip onun üstünde çalışmalara başlarız yada tamamen karşı bir düşünceyle o gün geldiğinde evde tv izlerken yok oluruz …bize kalmış …

ebru demiş ki,
Haziran 8th, 2009   

Öncelikle bu olay kuran da geçen kıyamet değil. Doğal afet belki insan sayısı 6 milyardan 2 milyara düşecek.O marduk gezegeni var ise tabii ki yaradani da var bizim inancımıza göre de Allah yarattı. Allah ın dünyayı güneşi insanları yarattığına inanıyorsunuz da marduk gezegenini yarattığına niye inanmıyorsunuz anlamıyorum. Daha milyonlarca gezegen var uzayda hepsini Allah yaratmış. Ay dünyanın etrafında dönüyor dünya da güneş in güneş de başka bir sistemin etrafında kimisi dönüşünü 365 günde tamamlıyor kimisi 5000 yılda tamamlıyor. Bu marduk gezegeni çok büyük dönüşünü 3000 küsür yılda tamamlayabilir. Lisede fizik dersinde uyumadıysanız kütlesi çok büyük olduğundan 3000 yılda bir dünyaya yaklaşıp çekim gücü etkisi ile tsunami deprem gibi afetlere sebep olabilir. Yağmurun yağması güneşin dünyayı ısıtması gibi doğal bi olay. Yağmuru yağdıran Allah isterse marduk gezegenini 3000 yılda bir dünyaya yaklaştırabilir. Buna inanmamız Allaha inanmadığımız anlamımna gelmez. Mayalar ve bir çok gelişmiş toplum da bu yaşadıklarını anlatmışlar. Kalbimizi beynimizi de Allah yarattı ama bilimsel olarak nasıl çalıştığını inceleyip öğreniyoruz öyle değil mi?

emir demiş ki,
Haziran 8th, 2009   

bende byz arkadasımıza katılıyorum sizde hiç mi allah inancı yok?

ebru demiş ki,
Haziran 10th, 2009   

Herkesin inancına saygılıyım benim de inançlarım var ama bir toplumun ilimden , bilimden, araştırmadan ve okumaktan bu kadar uzak olmasına anlam veremiyorum doğrusu..

ebru demiş ki,
Haziran 10th, 2009   

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=146979
Buradan bilim adamlarının çalışmasını okuyabilirsiniz…
1982 yılında nasa nibiru(mardak) nun varşlığını kabul etti

tuareg demiş ki,
Haziran 14th, 2009   

Ebru Hn doğru frekansta ses sizden geliyor. Takdir ve teşekkür kısaca..

Can demiş ki,
Haziran 17th, 2009   

bence bunlar yalan demin star haber bu haberle ilgili bir şeyler söyledi nasa açıklama yapmış böyle bir şey kesin yoktur

Ömer demiş ki,
Haziran 19th, 2009   

Neden!Bundan 100 yıl evvel Aya gidileceğini söyleyen biri çıksaydı.Yine Allahsızmı diyecektiniz.Televizyondan,Bilgisayardan vs. bahseden biri olsaydı Satanistmi diyecektiniz.Ne alakası var.Elhamdülillah Müslümanın ve Allahın varlığını birliğini kabul ediyorum.Bu konuya inanırım veya inanmam o benim şahsi düşüncem.Yalnız bu konuyu inançsızlığa bağlamam.Kur-anı Kerimde yaşadığımız dünyanın tek olduğu ve başka dünyaların olmadığı kesinlikle söylenmemiş aksine Rabbimiz Hz.Muhammet(S.A.S) Efenidimizin bütün alemlere peygamber olarak gönderildiğini bildirmiştir.Kör Mümin olmayın, ilim mümin için gereklidir.Yeniliklere ön yargılı olarak karşı çıkmayın.İslam ilim karşıtı değil ilmin kendisidir.Kur-anı Kerimi okumadan yalan yalnış bilgilerle ilme karşı çıkmayın.Doğrudur veya yanlıştır demeden önce, bu konuyu dinsizliğe bağlamadan önce iyi düşünün, bir zamanlar bildiğimiz gezegenlerin hiç birisi bilinmiyordu.Bunlardan bahsedenlerede şimdiki gibi dinsiz muamelesi yapılıyordu.Soruyorum Dinle ne alakası var.Lütfen mantıklı ve delillerle cevap verenler yazsın.Öyle sallama dinsiz diyenler değil.

e.n demiş ki,
Haziran 19th, 2009   

Ya tabiiy ki herkesin düşünesi kendine birşey demek herkesin düşnücesine karşı çıkmak olur ama okudğum ve araştırdığım kadarıylan bu bilimsel gerçekliklere ve araştırmalara dayanıyor şahsen bende allaha sonuna kadar inanan ve allaha sonuna kdr tapan biriyim ama okudğum yazılarlan ilişkilendiricek olursak Kuran ı Kerimde de bunun birçok örneği var şu şekildede ele alabilriiz tamam eğer allah isterse kıyamet kopar yada tamam allah isterse biz yaşar yada ölürüz ama eskiden bunun gibi bir olayın yaşandığını ve birçok topluluğun ölmüş olduğunu biliyoruz. o zaman allah yokmuyduda bunalr oldu eğer birazda olsa allah inancınız varsa bunu allahın size önceden haber vermesi oalrakta algılayabilirsiniz bize Kuran ı göndererek neler yapıp yapmamamızı gerektiğini söylüyorsa ve birde kıyamet yaşayacağımızı söylüyorsa bizi diğer herşeye hazırladığı gibi bunada hazırlıyo olamaz mı? o zaman öncü bir kıyamet gönderip bunun zamanınıda neden söylemiyo olsun?

e.n demiş ki,
Haziran 19th, 2009   

ve aynı zamandada birşey daha eklemek istiyorum albert einstein’in bulduğu ve gözler önüne serdiği şeyleri hepimiz kabul ettik itiraz etmedik hatta yaşamımızdaki çoğu şeyi bunalra göre düzenledik onun bi sözü daha vardı söz hatırladığım kadarıyla şöyleydi ‘Arılar yok olduktan 4 sene sonra insanlık biter’ ve küçük bi araştırmaylan bile bunu bulabilirsiniz 2008 ve 2009 yıllarında arılar kaybolmaya ve ölmeye başladılar onun her bulduğu şey kabul ediliyosa belki bunuda kabul etmeliyiz ve 2009 ile 2012 arasında sadece 4 sene yok mu? (2009 dokuz ile birlikte alındığında)

e.n. demiş ki,
Haziran 19th, 2009   

ve aynı zamanda birşey daha eklemek istiyorum albert einstein’in bulduğu ve gözler önüne serdiği şeyleri hepimiz kabul ettik itiraz etmedik hatta yaşamımızdaki çoğu şeyi bunalra göre düzenledik onun bi sözü daha vardı söz hatırladığım kadarıyla şöyleydi ‘Arılar yok olduktan 4 sene sonra insanlık biter’ ve küçük bi araştırmaylan bile bunu bulabilirsiniz 2008 ve 2009 yıllarında arılar kaybolmaya ve ölmeye başladılar onun her bulduğu şey kabul ediliyosa belki bunuda kabul etmeliyiz ve 2009 ile 2012 arasında sadece 4 sene yok mu? (2009 dokuz ile birlikte alındığında)

dark_devil demiş ki,
Haziran 23rd, 2009   

arkadaslar bu tabiyat olayının anti dincilikle bir alakası yok
bunun bilimle alakası var..
peygamber efendimiz(s.a.v) bir hadisinde söyle dediği söylenir
zannedersem benim ümmetim 1500 yıl yasayacak tam bir acıklama olmasada bazı eski düşünürler bu güne ait bir şeyler söylemişlerdir hepsinin bir rastlantı oldugunu dusunup bunların dinle bir alakasını olmadığını dusuneneler geri kalmaya mahkumdurlar bu dememk değildirki 2012veya 2014 yılında birsey olacak(olumlu yada olumlu) ama dunyanın saat frekansı 12 civarında ve bu frekans yaklasık 30 yıl once 7.2 lerde sabitti son donemde artmasının sebebinin bence bu olay ile yakından ilgisi var..dunyanın saat frekansı 13 oldugunda zero point yani sıfır noktasına eglinecek ve bu noktadan sonra dünya tersine dönmeye başlıycak ve güneş batıdan dogacak bu yaklasımlar tamamen bilimsel zero noktasında ise insanlarda telapati gibi çesitli değişimlerin görünecegi söylenir..bu evrede bir dönem insanlar olayları kavrayamaz olurlar daha sonra yükselişe gecerler..yine eski düsünürler ve peygamber efendisimizin bazı hadislerinde altın çağ üzerinde durulmustur.. bu hadislerde altın çagın dünyaya barış getireceği ve idanların refah icinde yasayacagı soylenmistir..Küçükler keşke ben büyük olsaydım, büyükler de keşke ben küçük olsaydım diye temenni ederler… İyi insanların iyiliği artar, kötülere karşı bile iyilik yapılır.” söylenmistir.bence bu döneme doğru gidiyorus tabiki en doğrusunu Allah bilir.takdir onun..

barbaros_45 demiş ki,
Haziran 25th, 2009   

(İNSAN İSTERSE BİR EKMEYE TAPAR BU ONUN KENDİ SEÇİMİ BUNUN SONUCUNDA CEZA VEYA ÖDÜL GÖRÜP GÖRMEYECEĞİ TARTIŞILIR)
ŞİMDİ benim allaha inanıp inanmamam yada müslüman veya hiristiyan olmam önemli değil önemli olan mutlak gerçektir
YANİ ne demek mutlak gerçek:
1 marduk diye bir gezegen varmı
2 marduk varsa neyden oluşuyor(gaz-toprak vb)
3 marduk bizim yaşadığımız dünyaya zarar verecek mi
4 marduk bizim yaşadığımız dünyaya zarar verecekse bunu engelleye bilirmiyiz
ŞİMDİ dünyada 4 tane tek tanrılı din var bunlardan en çok inanılanları bildiğim kadarıyla hiristiyanlık onu müslümanlık takip ediyor ve musevilik(yahudilik) birde dinin ismi aklıma gelmedi ama kitabını biliyorum zebur
ZEBUR kitabının getirdiği dine günümüzde inan olmaması lazım ama emin değilim bu dinlerin hepsi birbirlerini destekliyici nitelikde ve bu dinlerde kendi içlerinde de ayrılıyor
NEYSE konuyu fazla uzatmayayım şimdi bizim dinimizle başlıyayım pardon benim dinimle (inanan var inanmayan var)
UZAY çok büyük bir yer okadar büyükki bizim galaksimizde(galaksi uzaydaki yıldız kümeleri) dünyanın en uzak olduğu yıldız(güneşde bir yıldızdır)300.000 ışık yılı uzakda oldugu tahmin ediliyor (yani ışık hızıyla 300 bin yıl demek)
İKİ galaksi arası uzaklı 1 milyar ışık yılı olduğu tahmin ediliyor(bu arada bizim galaksimiz SAMANYOLU) bu muazzam büyüklükler ve bu kadar hesaplı düzenler elbetde tesadüf eseri olamaz
PEYGAMBERİMİZİN miraca çıtığı öne sürülüyor(ben inanıyorum ama tarafsız gözüyle baktığım için öne sürülüyor diyorum)yani miraç kandili(gecesi)yani allahın katına ama allahın katı dünyanın STOSFERİ olan 7. kat değil heralde
BENCE uzay birinci kat ve kıyamet dünyada değil kompile EVRENDE kopacak MELEKLER HARİÇ (cinler—bitkiler—hayvanlar—insanlar—ve bilmediğimiz diyer alemler)
BU YAZDIKLARIMIZI TOPARLARSAK BU KOSKOCA EVRENDE(EVREN UZAYIDA KAPLAYAN 7.KATLI SİSTEM bu benim görüşüm)TEK İNSAN OĞLU İÇİN YARATILMADI heralde KURANIN BAŞINNADA DİKKAT EDERSENİZ ALEMLERİN RABBİ OLAN YARADANIN ADIYLA OKU O İNSANI BİR ALAKDAN YARATTI DİYOR(ALAK AŞILANMIŞ YUMURTA)
YANİ şimdi peygamber efendimiz tüm alemlerin peygamberimi onu bilemiycem ama şurası kesinki allah tüm alemlerin allahı ve allah nurdan bir varlıktır diyor (nur büyük bir enerjide olabilir maddenin en küçük yapı taşı atom fakat insanın ki hücre ya bilmedğiiz diyer yapı taşları ve bunları kontrol eden GÜÇ)
O GÜÇÜ BİR YILDIRIM GİBİ BİR ENERJİ GİBİ DÜŞÜNÜN ÇÜNKÜ NE OLDUĞUNU BİLMİYORUZ AMA ONA ALLAH DİYORUZ HER ŞEYİ KONTROL ETTİĞİ GİBİ MARDUK ADLI GAZ GEZEGENİNİDE KONROL EDER VE BELKİDE BİZ YOK OLACAĞIZ BİZİM İÇİN KIYAMET 2012 DE KOPACAK BELKİDE BİRŞEY OLMAYACAK BUNU HEP BİRLİKDE GÖRECEĞİZ AMA BU KOSKOCA EVRENDE bizden başka (hayvanlar ve bitkiler hariç) YAŞAM VARSA VAR OLUŞ SÜRECEKDİR ÇÜNKÜ YUKARIDA BASSETİĞİM GİBİ MARDUK SADECE BİZİM DÜNYAMIZI VE KOMŞU GEZEGENLERİMİZİ ETKİLEYECEK—–ASIL KIYAMET BENCE TAKİ İSRAFİL SURUNU ÜFLEYİNCE OLACAK TÜM EVREN YOK OLACAK ALLAHIN KATI VE MELEKLERİ HARİÇ İKİNCİ ÜFLEYİŞİNDE TÜM ALEMLER(VARLIKLAR)UYANACAK VE ALLAHA ESAP VERİP CENNETE VEYA CEHENNEME KONACAK (BU BENİM YÖRÜŞÜM TABİ BİLGİLERİNİZE)
NASA MARDUK olduğunu kabul etti ama dünyaya bir zarar vermiyeceğini söyledi (YALAN SÖYLEMEDİĞİ NE MALUM insanları telaşe düşürüp ölümü beklememeleri için belkide bunun sebebi MARDUKUN DÜNYAYA ÇARPACAK OLMASI ve DURDURULAMAYACAK olmasıdır)
BU yüzden herkezin ölümü beklemesi yerine bir anda ölmesi uygun görülmüştür

ARKADAŞLAR madem allaha inanıyorsunuz bende dahil olmak üzere o zaman hep birlikde dua edelim böyle birşey olmasın ama allaha sadece başımız sıkışınca değil her zaman dua edelim.

ÇOK UZUN YADIĞIM İÇİN VE YAZIM HATALARI İÇN ÖZÜR DİLERİM

(KİMSENİN BENİM İNANCIMA YADA YAZDIKLARIMA HAKARET ETMEYEDE HAKKI YOKTUR TAMAM ELEŞTİRE BİLİRLER AMA SAYGI ÇERÇEVESİNDE BİRKEZ DAHA UYARAYIM ÇOK SEFER UYARDIM AMA OLSUN BUNLAR TAMAMEN BENİM GÖRÜŞLERİMDİR MUTLAK GERÇEK İÇERMEZ) SİTEMDEDE BUNLARI YAZACAĞIM SİZLERİDE BEKLERİM ama sitem yeni henüz birşe yok (http://abcd.4rumer.com/)

barbaros_45 demiş ki,
Haziran 25th, 2009   

adıma tıklayarakda siteme gire bilirsinizBAYAĞI YAZIM HATASI YAPMIŞIM VE DÜZENİMDE OKADAR İYİ DEĞİL NEYSE UMARIM YAZDIKLRIMDAN ANNARI-SINIZ

barbaros_45 demiş ki,
Haziran 25th, 2009   

BİRDE UNUTTUM MÜSLÜMANLIKTA KABE TERAFINDA TAVAF EDİLİR TIPKI GEZEGENLERİN GÜNEŞ ETRAFINDA DÖNMESİ GİBİ

zenci05 demiş ki,
Temmuz 2nd, 2009   

byz arkadaşımızın ne kadar sabit fikirli olduğunu şurdan görüyoruz.Demiş ki”nasıl bi haber bu yaa böyle biseyin olması beklenemez saçmalayın lütfen hiç mi allah inancınız yok sizin yaa ne demek bu hz. nun’un olayıyla gezegenin ne alakası war allah istemis olmus saçmalamayın yaa arkadaşlar sizde okuyup inanmayın böyle saçmalıklara” İşte cahil insanoğlunun bilimi ne denli küçük düşürmeye çalışıp dini yücelttiğini, babadan oğula geçen ve çocukken oynadığımız kulaktan kulağa oyununun ne kadar başarıyla devam ettiğini bu tip arkadaşlarımızın düşünceleri ve sözleriyle görebiliyoruz. Bilim, şüpheye yer bırakmadan kesin sonuca gitmeye, kanıtlar sayesinde gerçekleri ortaya koymaya ve insanlığın gelişmesine katkıda bulunan en onemli birimdir. Din ise hiçbir kanıtsal özelliği bulunmayan kendisi içinde bile birçok çelişki ve şüphe taşıyan sadece insanların sığınma içgüdüsüyle(ki bu paganizm gibi, eski uygarlıkların tek tanrılı dine geçmeden evvel taşa toprağa vs. tapmak) hareket ettikleri ilk olarak çocukların ailelerinden etkilenerek anne veya babanın inandıklarına doğal olarak kulak verip inanmasıyla devam eden bir kavramdır. İnsanoğlu kendini o kadar dine kapattı ki, dünyanın yuvarlak olabileceği ihtimaline bile gözü kapalı itiraz edebildi. Hz. İsa’nın M.S. 33 Yaşında öldükten sonra M.S. 70-80lerde İncilin yazılmış olması ne kadar garip. aradaki 40 yıllık boşluk ve bu tarihlerde yaşamış Pavlus’a hikayeye göre Hz. İsa’nın görülmesiyle başlayan Hristiyanlık akımının aslında insanların sadece ahlaki açıdan binevi hizaya ve düzene sokulması için yapıldığını düşünebilirmisiniz? M.Ö.yaşamış Osiris gibi 20′ye yakın halk kahramanı ya da mitolojik Tanrı’ların hatta yakın tarihimizdeki filmlerdeki Süper Kahramanların bile Hz. İsa’nın anlatılan yaşamıyla ne kadar ortak özellikleri olduğunu hiç araştırdınız mı? Bakire bir anadan doğmak, mucizeler, halkı için ölüme gitmek, Öldükten sonra dirilmek, Paskalya günü doğduğu topraklara geri dönmek( ki bu Hristiyanlıktan asırlar hatta millenyumlar evvel olan geleneklerdir.) ve bunun gibi birçok ortak özellik. Ben sadece inancınıza insanoğlunun onemli içgüdülerinden biri olan sığınma içgüdüsünden dolayı saygı duyuyorum. Ama bu denli cahilce bilimi küçük düşürecek açıklamalar yapıp her bilmediğiniz konu için Allah bilir diyip kaçmayın. Önce araştırın sorun. Ben marduk gerçektir mutlaka olacaktır demiyorum. Bunlar da varsayım. Bunun için de ortada net kanıtlar yok. Umarım da öyle bişey olmaz sadece teoride kalır…

bozkur demiş ki,
Ağustos 2nd, 2009   

ben böyle bişeyin olacağına inanmam şuhadiste türkler dünya iki kere hükmedecek . daha bizbikere hükmete bildik ikincisi acı olacak velakın dünyanın hakimi olacaz bunu bilesiniz biz osmanlı torunu yuz buna kimse inanamaz zaten madruk denen geze genin insan ları teleşa sok mak için yapmışlar birkere gerçek ten madruk geldi amavela kin müslümanı yene medi işte nuh aehüselamın gemisi madruk için yapıl mıştır içinde ise bulunananbütün yiyecekler karış tırılarak aşüre yapıldı kıyamaet aşüre günü cumagün akşam ezanın da dikat etiyseniz akşam ezanı hızlı okunur çünkü israfil meleği akşam ezanın dan sora sur üfleyecek bunlar sadece bildiğimiz bilgiler ama elbete yani biz bunu bilemeyik

h.ö demiş ki,
Ağustos 5th, 2009   

ya bu sadece bir teori gerçek olabilirde olmayabilirde benimde Allah’a inancım var ama neden olmasın şuan yaşadıklarımızı göz önüne alırsanız olabilir kuraklık,seller siz hiç temmuzda sel götüdüğünü gördünüzmü ben ilk kez rastlıyorum.Gerçi inanıp inanmamak size kalmış Hz. Nuh’a da inanmayan çok kişi varmış sonları belli ayrıca bu kıyamet değil sadece çağ dönem geçişi buna kıyamet diyorsanız oda sizin bileceğiniz bir şey ama olayları yanlış anlarsanız bilemem

başkan demiş ki,
Ağustos 5th, 2009   

arkadaşlar 2012 yılı dünyada değişime yol açan bir yıl olacak maddenin yapısından atomun yapısına kadar suyun oluşuna kadar herşey değişecek bunu da bilim adamları bize küresel ısınmadan dolayı dünyanın dengesinin bozulduğunu açıklayacak bakın güncel haberlerde bile büyük bir depremin meydana gelebileceği söyleniyor ülkemizde sel felaketleri arttı bunlar bi kaç yıla kadar daha etkili olacağı söyleniyor şöyle bi bakarsak bunların hiç birisi tesadüf değil herşey birbirini izliyor yani 2012 de dünyanın batacağını söylemiyorum ama inşallah sağ kalırsak değişikliklere hepimiz tanık olacağız.

nur demiş ki,
Ağustos 13th, 2009   

arkadaşlar bütün yazılanları tek tek okudum.ama şunu söylemek istiyorum.ewet birgün kıyamet kopacak buda ya bi gezegen çarpmasıyla olucak yada buna benzer bir olayla ama bence tarih vermek saçma.bunu allahtan başkası bilemez.adamlar deprem tarihini veremezken sizler kıyametin tarihini nasıl verirsiniz.lütfen böyle şeylerle insanları tedirgin etmeyelim.sizlerden ricam.hepimiz birgün ölmiycezmi zaten.

gereksız yazanlar!! demiş ki,
Ağustos 18th, 2009   

Marduk olucak yada olmucak ama soyle bısey var mayalar o donemde bukadra seyı ayarlaması vs bu baglantılar hersey cok sasırtıcı ve olacagını dusunduruyor ınsana …

BIRDE SU ALLAH KORKUNUZ YOKMU ALLAH NE ISTERSE OLUR vs ya yapmayın ltfn bukadra cahıl olmayın ltfn!!!!!

Barış demiş ki,
Ağustos 24th, 2009   

2012 saklanıyor, bu bir komplo teorisi değil.

Barış demiş ki,
Ağustos 24th, 2009   

CERN neden başlatıldı? Bunun üzerinde biraz düşünün ..

güngör demiş ki,
Ağustos 25th, 2009   

aslında yazıp yazmamak konusunda kararsız kaldım önce çünkü ne yazılırsa yazılsın herkes kendi düşüncesinde kalacak biliyorum. Yalnız üzüldüğüm nokta nekadar cahil ve kapalı bir millet oluşumuz. Birde inatçıyız nedense herkes benim bildiğim doğru modunda yaşıyor.Yorum yapanların büyük kısmının konuyla ilgili çok bilgisi yok ama fikirleri sabit kulaktan dolma bazı dini bilgilerin arkasına sığınmak nedense kolay geliyor.ya konuyla gerçekten ilgilenip okuyun ve araştırın,yada sadece yazmış olmak için yazmayın. Burak Eldemin ve zekariya chitcin in kitaplarını bi okuyun. Ama daha önce kur anı iyice bi okuyun.Hatta biraz daha ileri gidin kitabı mukaddesi de okuyun bunu yaparken skı notlar tutun.Allahutaala bize her türlü bilgi ve kanıtı sunuyor zaten daha sonra korunmak ve bu zorlu dönemi nasıl aşmamız gerektiği hakkında mutlaka doğru ve gerçek cevaplara ulaşacaksınız. olay sadece marduk tan ibaret değil inanın. Artık hazıcılıktan vazgeçip Aklınızı çalıştırmayı ve kullanmayı deneyin LÜTFEN ÇOK GEÇ OLMADAN. ALLAHTA BİZDEN BUNU İSTİYOR EMİN OLUN.

burak ceyhun demiş ki,
Ağustos 29th, 2009   

mayalarla ve maya takvimi ile yaptığım arastırmalara göre arkadaşın söyledikleri doğru olablir.
mayaların söylediği şeylerin çoğu gerçekleşmiş.4kez kutup değişimi , saydıkları papa isimleri çıkmış ve son saydığının bugünkü papanın ismi olduğu.
bunların yanısıra bir kıtanın sulara gömülüp yok olacağı(söylenenlere göre amerika kıtası) ve binlerce yıl buz altında olan kıtanın ortaya çıkacağı(küresel ısınma ile manıklı olabilir) ve de insanların beyin gücünün artacağı vs. gibi olayların olacağını duydum.

bunların kesin olacağını kimse bilemez ama bence yinede öteki dünya için ibadetlerimizi daha iyi yapmalı , daha iyi bir insan olmak için çabalamalıyız. :D

burak ceyhun demiş ki,
Ağustos 29th, 2009   

[zenci05] adlı arkadaşın dediklerini destekliyorum.

educator1 demiş ki,
Ağustos 30th, 2009   

‘şüphesiz en doğrusunu allah bilir’ sözünü hatırlatarak başlamak istiyorum. arkadaslar bu bilgiler dağru olsa bile bizim ibadetlerimizi yerine getirmemiz için engel olacak hiç birşey olamaz. doğru olduğunu farzedelim:
eğer doğruysa ibadetlerimizi yerine getirmeli, olacakları gözlemeliyiz. bize hakkı geçen herkesten helalik istemeli, varsa kazaya bıraktığımız namazları kaza etmeliyiz. 2012 yılını bekleyip doğal afetlerin geçmesini bekleyip en kısa zamanda toparlanmalıyız. sonrası allah kerim..
eğer yanlışsa ve kıyamet değilse:
zaten 1. maddedeki şeyleri uygulamamız gerekmiyormu.ahiretlik işlerimizi kıyamet yarın kopacak gibi, dünyalık işlerimizi de hiç kıyamet kopmayacak gibi yapmalıyız. kıyamet gününü yarın gibi düşünüp dünyaya o gözden bakarsak bu dünya ne kadar güzelleşir dimi.
siz kıyameti kıyamet alametlerinin tamamı gerçekleştikten sonra bilebilirsiniz.
eğer marduk gezegeni olsaydı, ya da varsa dünya ile bi ilişkisi olsaydı kur’an-ı kerimde fazlasıyla bilgi verilmezmiydi. ben verilip verilmediğini bilmiyorum ve en kısa zamanda varsa bulacağım. ancak o zaman marduk gezegeninin varlığına kanaat getiririm.

bu uzun yazıyı ouyup düşünenlerden allah razı olsun. hakkınız hll edn..

educator1 demiş ki,
Ağustos 30th, 2009   

olaya biraz da bilimsel bakalım. eğer marduk un yörüngesine bi resimde bakmışsanız güneş etrafında dönmediğiniz görürsünüz. bir cismin düzgün dairesel hareket yapabilmesi için yörünge merkezinde bir enerjinin,bir kütlenin olması gerekir. örnek olarak güneş sisteminde, tüm gezegenler güneş etrarında dönerler. acaba marduk un yörünge merkezinde ne var. eğer bi kütle varsa güneş sistemi de bu kütleden etkilenecektir ve o kütlenin etrafında dönecektir. farzededlim ki güneş sistemi de bi kütlenin etrafında dönüyor, o zaman marduk ile karşılaşması imkansız olurdu. nasıl ki jüpiter, uranüs,mars, dünya birbirine çarpmıyor; o zaman da güneş sistemi de marduktan etkilenemez. .eğer böyle bi durum olsaydı dünyaya yaklaşan bir gezegeni uzaybilimciler göremezmiydi bu kadar kısa bir süre kalmışken daha da yakın olmazmıydı.bu bilimsel yaklaşımdı.
şüphesiz allah bir şeyi gerçekleştirmek için başka yollara başvurmaz. o ol derse olur. ayrıca kur an da marduk kelimesi geçiyormuş arkadaşlar. en kısa zamanda onu da bulup açıklmasını buraya koymayı planlıyorum. saygılarımla…

deeniz demiş ki,
Eylül 1st, 2009   

aslında insan yazıp yazmamakta karasız kabul etmeliyizki maya astek gibi kavimler bizden yaşam şekli ve teknoloji yönünden çok üstünlerdi marduk gezegenibelki bir şeytan topluluğu belkide falaketler gezenni belkide 10.gezegen burada bizim inancımızla ilgili bir sorun yok olylara tek taraflı açıdan bakmak doğru değil astekler yada mayalar bu sondan kurtulamamış buda bizim krtalamayacağımız anlamına gelmez.2012 de olacakları gezegen çarpması olrak nitelendirmek pek doğru olmayabilir ama 2012 bişeyler olck belki israilin komploları yeni dünyua tek din tek para tek dil 10 kral ve milyonlarca köleleştirilmiş insan bazı insanlar dünyaya yönetilmek için gelmiştir belkide bunlar olacak siyonistlerin illuminatinin hayalleri
yada marduk gelecek ewet şunu kabul etmeliyizki kıyamet kopacak be lki yakın belki
uzak bilemiyoruz
önemli olan inançla dinimize sarılmak
ve ayakta kalamaya çalışmak arkadaşlar bir teoriye göre astek ve mayalar bu felaketten kurtulmuş h yeraltı şehirleri yaparak ve hala onların yerin altında marduklara yardım ettiği söyleniyor belki bu çok uçuk bir oly marduk bir şeytan ve dünyadan bazıları bazı insanlar kendi çıkarları uğruna şeytanlarla işbirliği yapıyor bunlardan kurtulmanın tek yolu
inanç ve kuracağımız yeraltı şehirleri
hatta şuan antalya ve nevşehir altında binlerce tünel olduğu söyeniyor kod sıfırı ve burak elemin kitabını okumanızı tavsiye ederim unutmayalım evrende yanlız değiliz binlerce bizim bilmediğimiz alemler war ve bir gün kıyamet kopacak

ilkay demiş ki,
Eylül 6th, 2009   

bilmiorum gerçeklik payınn yada doruluk payınn olup olmadını vee aklım öylesine karışık kii… ölmekten korkmuorum…CENABI ALLAH gözetendir,bilendr.hangimiz masumuz hangimiz temiz hangimiz doru hangimiz yalan… hiçbirimiz masum diliz ve kıyamet gelicek çok günahım var bu günahlarla gdemm vs demenn faydası yok ndn biz insnlar bişilerin zmnı azalınca kaybedince kafamıza dank dio NDN ? allah hepimize o kadar çok zmn vermiş kii örneğin;bi gnde 24 saat var vee bi çok insan yarım saatini ble allaha ayrmıo bunu bn ble yapıom bzn benlimizden çıkıp başka kişiliklere bürünebiliorz kendimizi tanıyamıorz..halbuki allah bzden çok bişi istemio sadece ibadet etmemizi istior.vee geriye dönüp baktımda geniş açıdan insanlar o kadar deişmiş kii kmse kmseye yardım etmio bizi brbrmize kırıolar sen sağcısın sen solcusun diolar sen siyahsın bn byz sen şusun bn bu… gözlernizi açın vee bulundunuz yerlere bakın görebliosunuz bu kadar kör olmayalım vicdanımızı köreltmeyelim bişileri görmek isterken…. HERKES ALLAHA EMANET OLSUN…

Yakup demiş ki,
Eylül 15th, 2009   

Bakın arkadaşlar. Bazılarına bu yazılanlar hikaye gibi gelebilir. Fakat Nuh a.s tufan geliyor dediğinde halk aynen burda yazılanlar gibi saçmalık delirmiş olmalısın dediler. Fakat Tufan hepsini yer yüzünden sildi . Çok az insan hayatta kalabildi. Böyle bir felaketin olabilmesi gayet normal ki bencede (Allahualem) 2012 yılı hiçde normal bir yıl olmayacak. Çünkü insanlar hadlerini yeterince aştılar. Fakat 2012 de kıyamet kopacak kesinlikle diyemeyiz. Çünkü kıyamet Allah ın saklı bir bilgisidir. Korkan kişilerin bu olaya saçmalık demesi normal.

şahin demiş ki,
Eylül 18th, 2009   

arkadaşlar nardok u çok bekliyorum elimde kayfe ve çekirdekle bekliyorum karşılıklı yiyip içeriz diye baksanıza ya siz kendinizim kandırıyorsunuz yoksa banamı öyle geliyor bakın adım şahin 15 yaşındayım ve her şeyi biliyorum meseneme gelin anlatayım size nezeman dünyanın sonu oldugunu komikayna@hotmail.com

şahin demiş ki,
Eylül 18th, 2009   

bakın abiler ablalar ve arkadaşlar böyle şeywe inanamak zordur ama aklımda çok büyük ilginç olay var dünyamızda sel ortamıa zalırken birden bire yükselip bazi ülkelerde ve şehirlerde yok ettigi evler ve insanlar kimd emişki bir günde 36 insan selde yok olacagı gelin beni dinleyin mesenemi ekleyin bu konuyla ilgili bir yorum yapayım komikayna@hotmail.com

şahin demiş ki,
Eylül 18th, 2009   

DİKKAT OKUYUN 1=nuh peygamber zamanında insanlar birbirini yok edip allaha inanmıyorlardı ve allah utale de ceza olrak nuh peygamberi görevlendirip dünyada bir tufan getirmişti nedeni ise günahlardı onun iç.in günahlar çuvaldı kıyamet geldi 2=günümüzde küresel ısınma vardı ve birden bire ise sel olayı olup türkiye sulara doydu bunun anlamı ise dünya sulara gömülecek onun için degerlendirin bunalrı 3=norton gezegeni çarpmasa bile dünyamıza 1 2 gün hızlı ve şiddetli bir yagmur yagarsa durmadan sulara gömülür nuh peygamberin zamanındaki gibi 40 gün 40 gece yagmur gibi 4=efsanelere inanmam ama kurani kerime tapar allaha inanırım onun için kurani kerimdede kıyametle ilgili sözler vardır

şahin demiş ki,
Eylül 18th, 2009   

5=sizce kıyamet gelirse neden gelir ben söyleyim insanların allaha karşı inançlarının yok olmasıyla kıyamet gelir isanlar bir birlerini yok edip insanlıgı azaltıyorlar ve yüce allahta bunu görüp duyuyor onun içinde ceza günü geldi bend erim ki bunları allaha bırakıp biz gene eski biz olrak mülüman olarak kurani kerime tapıp allaha inanalım ben yarın tövbe edip namaz kılacam geç mi bilemiyorum ama tövbe etmek kula ait kabul etmekse allaha aittir beni dinleyin boş işlerle kafanızı yormayın işinize bakıp evlatlarınızı doyurun bunlar gerçek olsaydı bile insanın aklına ilk bu gelirdi neden çalişim ki nasıl olsa ölecegim diye ya onun için inanmayınd emiyorum inanında demiyrum ama bunu bilima damalrına bırakın yazdıkalrımıd egerlendirip yorum yapın ama birdaha bu siteye girmicem aberiniz olsun mesenem komikayna@hotmail.com

sanem demiş ki,
Eylül 28th, 2009   

bence çok gerekli bilgiler değerlendirilmeli bence

şahin demiş ki,
Eylül 28th, 2009   

sanem mesenemi alırmısın bu tüm arkadaşlar içinde geçerli eger benim yazdıgım ilgileri okuyan veya duyan varsa en önemliside sanem arkadaşımızın göz gezdirdigi bilgiler gezdiren avrsa mutlaka ama mutlaka mesnemi eklesin sanem mesenemi eklermsin sakın yanlış anlamayın sapıklık veya kötü sözler için deil sadece u bilgilerin dgru yere varmasını istiyorum çünki hiç olmayan bilgiler edindim marduk la igili

şahin demiş ki,
Eylül 28th, 2009   

birgün adamın birisi bir köye gidip demişki hey ahali siz beni görüyormusun kyü evet görüyoruz demiş yerden taş almış peki bu taşı görüyormusunjuz demiş köyü evet demiş peki b suyu görüyrmuşunuz demiş evet be adam görüyoruz dmeiş çünki bunlar vara görüyorsunuz sonra demiş allaha görüyormusunuz köyü dmeiş hayr çünki yokta ondan demiş bunlar hocaya sorar hocam böyle böyle der hocada o aamı çarın gelsin der sonrada adam gelir evladım böyl böyle dmeişin dgrumu evet hocam demiş sonrada adam sormuş evladım sen bu suyu görüyormuşun evet dmeiş peki başını görüyormusun dmeiş evt efentim en sonda köylüye sormuş hey köylü siz u adamın beynini görüyormusunuz köylü dmeiş hayır hocam çünki bu adamda beyin denilen bişe yokta ondan adam orda susmuş dmeek istedigimde bu eger allahın yarattılarını sözlerini dinlemessek bilgi edinemeyiz ya internette araştıracagınıza gününüzde olan doga olaylarına bakın sel miş deprmmmiş güneşmiş yangınmış neilim bakın ki bulun bu sorunun cevabını ben baktım buldum sizede tavsiyem dikkatli olun 2012 de nedenide çok basit yüzde yüz akrenti verememem allahada büyük konuşmamam ama belki oda belki olur bu bilim adamları çok büyük konuşuyorlar birgün kendilerini yoke decekle görcekler ama dogaya bakın cevapı bulun tşk

esat demiş ki,
Ekim 9th, 2009   

arkadaşlar öncelikle slm.ben hem allaha hem bilime inanan bi insanım.konu ilgimi çekti ve bi hayli araştırdım.ama bu kadar övdüğünüz maya uygarlığı sadece -dünya dışında-iki gezegenin varlığını keşfetmiş, dünya nın güneş etrafında döndüğünü bile bilmeyen,keşfedemeyen bi medeniyet..hem madem bu kadar iyi bir medeniyetti zamanın ispanyol istilacıları nasıl onları alt etti?sanırım insanoğlu biraz felaket meraklısı hepimiz öyleyiz..bahsettiğiniz depremler,seller yüzyıllardır süregelen doğal süreçler….üstelik en yetkili ağızdan açıklama nasadan açıklama geldi.isteyen arkadaşlar girip okusun nasanın sitesinde.açıklama basit -2012 de dünya ya hiçbirşey çarpmayacak- bahsettiğiniz manyetik patlama dünyanın doğuşundan beri her 9 yılda bir oluyor zaten..lütfen insanları korkutmayalım önünüze bakın zira kıyametin yarın kopmayacağını kimse idda edemez

believer demiş ki,
Ekim 13th, 2009   

Arkadaşlar tüm yorumları okudum.İnternet bu konu ile ilgili çalkalanıyor tüm sitelerde bunun tartışması yapılıyor.İnsanı tedirgin eden ise ne Marduk nede 21.12.2012 tedirgin olmamız gereken şey bilimin,Allah(cc) ve Kuran-ı Kerimle kıyaslamak ve karşı karşıya getirmek.Bilim denilen şey bugün 1=1 önermesini kabul ediyorken,yarın 1=2 önermesini çürütemiyor bu en basit örnekti.Gerçek olan tek şey ise Allah(cc) ve Kuran-ı Kerim. Bilimi inkar etmiyor değilim ama göreceli olduğunu kabul etmek zorundayız.Yapılan yorumlarda komplo teorileride yapılmış 2012 olayının içine Cern deneyi katılmış. Bildiğim kadarıyla Cern deneyinin kesin sonuçları 10 yıl gibi uzun süren bir süreçten sonra kesinlik kazanacak bizim bahsettiğimiz yıl 2012.Bunun yanında akla ve mantığa sığan sorgulayan yorumlarda var. Bir arkadaşımın Marduk gezegeninin yörüngesinin ortasında ne olduğunu sorgulaması gibi.Benim olaya bakış acım mayalar, mısırlar gibi uygarlıkların piramitlerini daha nasıl yaptığını bilemiyorken,insan mı değimli tartışmalara son bulmamışken mayaların takvimlerine bu kadar takılmamız.Garip olan şey ise bilmem kaç milyar yıldır var olan dünyanın tüm evrelerini biliyorlar geleceğe bu derece hakimler ama kendi sonlarını tahmin edememişler veya etmişler ışınlanıp Marduğa geçmişler ki arkalarında en ufak bir iz bırakmamışlar. Peki hiç şunu düşündünüz mü bu olayla ilgili tüm şeyler yazılan kitaplar çekilen flimler için sadece reklamsa.Bizler 2012 deki sonumuzu düşününen insanlar bazı gözü açıklar için sağılmak için görünen ineklersek. Dünyanın %90 yok olma tehlikesi ile karşı karşıya kalacak ve insanlara bu tehlikeyi kitaplarla,sinema filmleri ile üstelik ticari amaclı empoze edeceksiniz ve bu şekilde uyaracaksınız. Peki kalan %10’nun bundan çıkarı ne olacak.Üstelik taş devrinde.Kocaman bir hiç.Başka bir soru filmi çeken yapımcı firma,prodüktör, yönetmen, oyuncular (tahmini zor değil gelinen şu noktada) kazandıkları servetle ne yapacak 21.12.2012 gibi kısa sürede bunuda tahmin etmek zor değil uzun dönemli yatırımlar.Çünkü dünya küresel bir krizde ve amaç maksimum kazanç gidilen her yol mübah,hatta insanların korkuları bile. Yaşanan tüm doğal afetler dün küresel ısınmaya bağlanırken bugün marduğa bağlanıyor.20.12.2012 den sonra sanırım portakal çekirdeği sebeb olacak. Allah(cc) insanları diğer yaratıklardan üstün yaratmıştır akıl vererek. Mutlak gerçek Allah(cc) tır. İnancı olan herkes dini önemsiz ki aşırı yozlaşmamışsa her dinin merkezinde Allah(cc) vardır, doğru olan şeyi yapmalı ona iman etmeli, verdiği en büyük hazineyi aklını kullanmalıdır. Ve sonuç :
Foton kuşağı bele bağlanmıyormuş.İşte ispatı: http://gokbilgi.blogspot.com/2009/06/bir-marduk-masal.html

özge demiş ki,
Kasım 14th, 2009   

YANİ YILLARDIR ORTAYA ÇIKMAYAN ŞEY (MARDUK GEZEGENİ)ŞİMDİ ÇIKMIŞ .BEN 2000 DOĞUMLUYUM .O ZAMANDAN BERİ HİÇ BİR ŞEY OLMADI .BU MARDUK GEZEGENİ GÜNEŞİN YARISI KADAR YANİ ÖLMEK İSTEMİYORUM .ALLAH O MARDUĞUN 1000 TÜRLÜ BELASINI VERSİN

isa demiş ki,
Kasım 14th, 2009   

ya ne kadar bağnaz sığ düşünen insanlar var burada ya.. yazıyı tam okumadan sırf muhalefet olsun diye cımbızla kelime seçip cevap verme ihtiyacı duyuluyor. neymiş kıyameti yalnız yaratan bilirmiş.. orada kıyamet kopacak derken benzetme, abartma sanatına başvurulmuş.. deccal i görmeyeceksiniz merak etmeyin.. tufan olacak diyor; örn nuh tufanı.. biriside kalkmış bırakın kıyameti Allah istemezse dalda yaprak kımıldamaz, diyor.. arkadaşım bu bilimin uğraşıdır.. güneş tutulmasını, mars ın yada herhangi bir cismin ya da gezegenin dünya nın yakınından geçeceğini daha öncesinden bu sayede -bilim- bilebiliyoruz.. tekrar söylüyorum orada kıyamet kopacak derken abartma yapılmış, büyük bir afet olacağından bahsediyor..

LastDisaster demiş ki,
Kasım 15th, 2009   

çoğunuz saçmalamışınız biri Allah istemezse olmaz isterse olur kıyamet kopcak falan bunu bilemezsin zaten Allahın isteyip istemedigini nerden bilcen bole sacma yorumlar yapmayın Kıyamet Kopcak diyenlerde bole Bisi Yok Ama Büyük bi yıkım olcağı kesin DEpremler volkanik hareketler Buzulların ERimesi İklim Deişimleri vs. . . Kerim yukarda demiş :D yıldız dünyaya carpıyo :D ozon tabakası engelliyo :D ne alaka bilmeden :D yorum yapma ya Dünya en ykn yıldız olarak :D güneşe çarpsa:D ozon engellicekmi :D . .. . ki bu olay zaten %99.9 gerçekleşicek cunku bole bi gezegen var biri demiş kuranda yazmıyo bahsederdi falan . . . ne alaka ama marduk yaklastıgında cekim kuvveti nedeniyle soylentilere gore dünyanın donus hızı duracak manyetik alana magrus kalıncak yani dunyanın kutuplardan cıkan manyetik cekim alanı deişebilir varsayımlara gore tabi cekim gücünden etlinip dünyanın donus yonu tersine olabilir . . . bole bisi olursa günes batıdan dogar bole bisi de kuran da bahsediyo buda kıyamet alametlerinden biri olarak gozukuyo falan filan yani :D dier taraftan bunlar sacmalık diyenler de mayalılar gelişmemiş diyenler icin onlar 2 gezegen bulmuş olabilir dünyanın gunes etrafında dondugunu anlayamamış olabilirler ama mardugu nsl bilebilirler falan diyenler icin de onlar bu olayı bizzat yaşayan insanlar onlarada belli bi yıkım olmuş demekki onlarda bu yüzden takvimlerini 2012 ye kadar yapmışlar cunku bidaha ki yıkımda ne olacagını bilemezler

andromeda demiş ki,
Kasım 16th, 2009   

Arkadaşlar konuyla ilgili biraz araştırma yapanlar hemen yorum yapmaya başlamışlar ve böyle bir sondan rahatsız oldukları için hemen yalanlama yoluna gitmişler öncelikle marduk gezegeninin varlığına inanmak niye Allah cc. ye inanmamak olarak yorumlanıyor anlamıyorum dünyamızı alemleri ve diğer gezegenleri yaratan Allah değil mi bizim için yeni bir kapı açacaksa ve bunuda marduk aracılığı ile gerçekleştirecekse bu inanmazlık niye?? geçmiş tarihlerle ilgili çok detaylı bilgimiz yok ancak benim bildiğim bugün dünya kaynaklarını hızla tükettiğimiz ve yok ettiğimiz nüfus hızla artıyo yediğimiz hiçbir yiyeceğe güvenmiyorumz her sene başka bir hastalıkla mücadele ediyoruz zaten kıyamette gibi yaşamıyor muyuz çin gribi kuş gribi domuz gribi yazları katil keneler… erkeklerin kadın gibi kadınların erkek gibi yaşamaları, ahlak kurallarının tek tek yok olması vs…bence dünya dengesinin yerine oturabilmesi ve herşeyden arınıp ilk haline dönmesinden daha doğal bişey olmamalı madem bütün dünya topyekün müslüman olacaksa (kıyamet alametlerinden) bunun için güçlü bir değişim yaşanması gerekmez mi ?? kim inanır kim inanmaz bilmem ama öyle bir değişim olacaksa ben hazır bekliyor olacağım Allah ne eylerse güzel eyler.

andromeda demiş ki,
Kasım 16th, 2009   

ayrıca birşey daha eklemek istiyorum bence marduk gezegeni bize söylenilenden çok daha erken farkedildi ve bunun önüne geçmek için CERN araştırmaları başlatıldı halk panik yaşamasın diye saklanırken yavaş yavaş insanları bu duruma alıştırmaya çalışıyorlar hangi sizce hangi babayiğit devlet başkanı ortaya çıkıpta dünya tamamen değişime uğrayacak diyebilir ki bütün dünyada yağmalamalar başlar yahu ufacık bir selde bile yağma yapılıyorsa düşünün dünyanın batacağını duyanlar neler yapmazlar

2012 demiş ki,
Kasım 17th, 2009   

21 aralık 2012 ,foton kuşağı,marduk gezegeni,maya takvimi , birçok şey söyleniyor,kimileri reddediyor ama ister istemez insanda merak uyandırıyor bu tip şeyler.Benimde ilgimi çekti baya ve araştırıyorum.Heryerde aynı şeyler yazıyo genelde ama farklı sitelerde mevcut,inşallah fazla yaklaşmadan ne olucaksa belli olurda bişeyler yapılır..Bukduğum bu sitede de ayrıntılı biçok yazı mevcut Maya Takvimi-Foton kuşağı

ismail demiş ki,
Kasım 18th, 2009   

merhabalar arkadaşlar,
nerdeyse bütün yazdıklarınızı okudum, fakat aklıma takılan birşey var; neden 2012, neden miladi takvim,mayalar veya sümerliler miladi takvimi Hz.İsa’dan önce bulmuşlar anlaşılan. Birde bu gezegeni mayalar görmüş sümerliler görmüş, biz gelmişiz 2010 yılına daha yeni görüyoruz. Nasıl bi gezegendir bunca sene bizden saklanmış? demekki mayalarda ve sümerliler de hubble teleskopundan daha büyük teleskop varmış ki o cami minaresi gibi kulelerden bu gezegeni görebilmişler. Vaybe ne teknoloji. Bundan 5 yıl önce dünyaya göktaşı çarpacaktı, milleti telşalandırdılar ama çarpana birşey olmadı. milleti teleşa vermekten ne anlıyorlar bilmiyorum ki.Bırakın kıyamet Allahın işi.Ondan başka kimse bilemez, Belki şimdi kopacak, belki yarın belki 3000 yılında kim bilir. insan sonunu bilse nasıl hareket ederdi sizce? o yüzden delinin biri uzaya bi taş atmış adınada marduk demiş bizde bunla uğraşıyoruz.22 aralık 2012 de görüşmek üzere arkadaşlar

melih demiş ki,
Kasım 19th, 2009   

bence dünya yok olmaz

refia demiş ki,
Kasım 27th, 2009   

bana kalırsa tüm bunlar gerçekk.ya nasıl bukadar akılsız olur bu insanlar anlamıyorum.maya takviminde tüm yazılanlar harfi harfine olan seyler.ve bana kalırsa 21012 deki tarihte mutlaka bişeyler olucak..biçok bilim adamı bile bu gercegi doğruluyor hatta insanlar korkmasın die saklanıo bazı gercekler.bnce herkes su kalan son 2 yılı ii değerlendrmeye baksnn

MEHDİ demiş ki,
Aralık 2nd, 2009   

SON CUMAYA 1115 GÜN

Emine demiş ki,
Aralık 3rd, 2009   

Allahu talla herşeyi bilen ve görendir. Bu tür saçmalıklara inanıpta onu gücendirmeyelim. bir insana can verende o can alanda odur. buyüzden herşeyin doğrusunu bilende odur. ama bence bu olay saçma ama erçekte olabilir. Çünkü devir öyle bir devir oldu ki insanlık kendinden geçti bu olay biz insanlara ibret olabilir. Çünkü artık depremin önceden olacagına, hava durumlarına, v.s olaylara inanıyoruz çünkü gerçekligini görüyoruz. Bu neden olmasın ki… Bizim şuan elimizden gelen hiçbirşey yok deyil sadece Allahımıza dua edip böyle bir olayı biz kullarına tadırmamaktan başka ve bir duada dileimiz olmamalı… DUA ETMEYİ UNUTMAYIN SAYGILAR

necati demiş ki,
Aralık 3rd, 2009   

ya arkadaşlar tam üc defa yazı yazdım o ara bir dalga oluyor yazılar siliniyor

kısaca tufanın tarihi KURAN veriyor bunlar bundan 3661 sene önce tufanın olduğunu söylüyorlar tıpkı 2006 da ömer
calıkelin kuran şifreleri hikasi gibi

KEHF suresi
25. Onlar,mağaralarında üçyüz yıl kadar kaldılar ve dokuz yıl da buna ilave etmişlerdir. *
KEHF suresinde Miladi 300 + 9 – 309 yani 9 yıl hicrifarkıdır

ANKEBÜT Suresi
14. Andolsun ki biz Nuh’u kendi kavmine gönderdik de o bin yıldan elli yıl eksik bir süre onların arasında kaldı. Sonunda onlar zulümlerini sürdürürken tufan kendilerini yakalayıverdi.

S.A.V. HİCRETİ O Miladi 622 yılında olmuştur

yani 622 + 300 – 922 eder

mildi 922 x 365 – 336530 gün eder.

bu gün sayısını hicri yıla cevirirsek 1000 eksi 50 eşitdir 950 hicri yılı buluruz

örnek 922 x 354 – 950 hicri yıl eder

NOT: BU HESAPLARDAN YOLA CIKARSAK

2009 + 300 – 2309 MİLADİ YIL ÖNCE TUFANIN OLDUĞU ORTADADIR
1430 + 950 – 2380 HİCRİ YIL ÖNCE TUFANIN OLDUĞU ORTADADIR

2309 X 365 – 842785 / 354 – 2380 EDER

GÖRÜLÜYORKİ HER İKİ TAKVİMİNDE AYNI TARİHLERE CIKIYOR

biraz acele oldu

selamlar saygılar

ibrahim demiş ki,
Aralık 11th, 2009   

ben bütün varlığımla inanıyurum.
kuranı kerimdeki şe ayetler yetecektir.

http://www.sorularlaislamiyet.com/yazi/kiyamet-3.jpg

bu adrese bakın

bilal demiş ki,
Aralık 13th, 2009   

benımicinbunlar cok degerlı bilgi tarihe saygıduymak lazım mayalar zamann da beynn 100 de 40ınıkullana biliyor bu insanlara soru isaretiyansıtoyor ama arastırmaklazm

Kazemm demiş ki,
Aralık 16th, 2009   

inanması güç ama bunlar olucak şeyler. gerçi 2000 yılları içinde aynı şeyler söyleniyordu. fakat hiçbir şey gerçekleşmedi. yaşayıp görücezz

Kazemm demiş ki,
Aralık 17th, 2009   

bekleyip görücez..

gamze güzeller avcısı demiş ki,
Aralık 18th, 2009   

ya ne olacak bız zaten hayatta bıktık ne olsa olsun artık ister şimdi ister 2012 neye yarar kı anlamadım
ben kendım acımda böyle bişiy olmasını istıyorum şahsen ama bır acıdsnan da korkuyorum untmadıgımı bılıyorum ya daha
dogrusu allahın verdıgı taktırdır ne olursa olsun dıyıyorum yanı allah hepımıze yardımcı olsun şimdiden hakkınızı helal edın…

:=) byyyyyy(=:

gamze güzeller avcısı demiş ki,
Aralık 18th, 2009   

ya ne olacak bız zaten hayatta bıktık ne olsa olsun artık ister şimdi ister 2012 neye yarar kı anlamadım
ben kendım acımda böyle bişiy olmasını istıyorum şahsen ama bır acıdan da korkuyorum untmadıgımı bılıyorum ya daha
dogrusu allahın verdıgı taktırdır ne olursa olsun dıyıyorum yanı allah hepımıze yardımcı olsun şimdiden hakkınızı helal edın…

:=) byyyyyy(=:

CENK ORAY demiş ki,
Aralık 22nd, 2009   

ARKADAŞLAR O GÜN GELECEKSE GELECEKTİR GELMEYECEKSE DE HAYATIMIZA
BİR ŞEKİLDE DEVAM ETMEYECEĞİMİZ Mİ…!!!EVET EN AZ 15 SENE ÖNCESİNDEN BAŞLAYARAK BENDE BU MARDUK EFSANESİ İLE İLGİLİ KİTAPLAR OKUDUM BU DÜNYANIN SONUMU YENİ BİR ZAMANIN BAŞLANGICI MI NEDİR BİLEMEM….BİR KISIM ARKADAŞLARIN BELİRTTİĞİ GİBİ HAYAT DEVAM EDİYOR OLACAKSA NE YAPILABİLİR Kİ BENDEN ÖNERİ KAFANIZI BUNLARLA YORMAYIN…HAYATINIZA SARILIN…O GÜN GELDİĞİNDE BİZE ALLAH ASIRLAR SONRASINDA BÖYLE BİR KIYAMETİ YAŞAMATYI ÖNGÖRMÜŞSE
BELKİ BUNU GÖRECEK KADAR VE BELKİDE GÖREN SON İNSANLAR OLARAK BUNU TADARAK HAYATIMIZ SONA ERECEK YADA FOTON KUŞAĞININ ETKİLERİ İLE YAŞAYARAK DENEYİMLEYECEĞİZ YADA HİÇBİRŞEY OLMAYACAK VE HAYAT DOLU DİZGİN DEVAM EDECEK TEK GERÇEK VARSA BURADA YAŞADIĞIMIZ HAYATIN BİLE NE MUCİZELERE KADİR OLDUĞUDUR…SİZLER BURADA NEDEN VAROLDUĞUMUZU CEVAPLAYABİLİYORMUSUNUZ Kİ BUNLARI TARTIŞABİLİYORUZ ODUR BUDUR ŞUDUR DİYE….TÜM İNSANLAR TANRININ RUHUNU TAŞIR..VE KUTSALDIR…HATTA GÖRDÜĞÜMÜZ GÖRMEDİĞİMİZ TÜM VARLIKLAR SONSUZLUĞA HÜKMEDER…HAYAT BU BEDEN İLE SINIRLIMI SANIYORSUNUZ BU BEDEN SADECE BİR KAYIT CİHAZI VE KABUKTAN İBARET İÇİNİZE DÖNÜN… BİR DİNLEYİN…GERÇEKTE SİZ NESİNİZ…HAYATIN KARMAŞASINDA SADECE PARA KAZANMAYA VE YAŞAMAYA O KADAR ENDEKSLEMİŞİZ Kİ KENDİMİZİ BİREYLER VE TOPLUMDAN ÖNCE İNSANOĞOLU NE OLDUĞUNU VE BURADA NE ARADIĞINI SORUŞTURSUN…. TÜM GİZEMİ İLE MUCİZE TÜM GİZEMİ İLE AFRK BURADA OLUŞUMUZ VE BU HAYATI VE SONSUZLUĞU PAYLAŞMAMIZ..DEĞİL Mİİ… BU FELEFE DEĞİL HAYATIN VE SİZ İNSANLARIN TÜM GERÇEĞİ…YAŞADIĞINIZ DÜNYAYA İHANET ETMETİN.. ÇÜNKÜ DÜNYA SİZİN YUVANIZ…EN AZINDAN BU BEDENLERİN DENEYİMLEDİĞİ YUVAMIZ..AMA SONSUZLUKTA BU KAYITLARI İYİLİĞİ KÖTÜLÜĞÜ TÜM DUYGULARI DENEYİMLEYEN BU BEDENLER EN KUTSALA ANLAYACAĞINIZ ŞEKİLDE HER AN MAİLİNİ ATIYOR…VE EVRENDE BİR ENERJİ SAVAŞI VERİLİYOR HER AN ZATEN…GÖZLERİNİZİ AÇIN AMA GÖNÜL GÖZÜNÜZÜ…AKIL BU DÜNYAYA AİT AMA AMA KALBİNİZ VE HİSLERİNİZ TANRIYA AİT AKLINIZ SADECE BU BEDENİ YÖNETEN VE KAYIT YAPAN BİR CİHAZDAN DAHA FARKLI DEĞİL…ŞU YAŞADIĞINIZ UFACIK HAYAT DİLİMİNDEEVRENİN GÜÇ DENGELERİ İÇİN SAVAŞIYORUZ BİLMEDEN VE KENDİ HAYATIMIZI KENDİ DÜŞÜNCELERİMİZ İLE YARATIYORUZ… DENEYİN.. YÜREKTEN DİLEDİKLERİNİZ HAYATINIZLA ÖRTÜŞECEKTİR…BUNU GERÇEKTEN DENEYİN AMA İNANARAK BIRAKIN HAYAT SİZİN İSTEDİĞİNİZ YÖNDE OLUŞSUN.. VE ANI YAŞAYIN…MARDUK YOKOLUŞ V.S HERŞEY YENİ BİR BAŞLANGIÇ İÇİN VARDIR BİZİM BU NAÇİZ BEDENLERİMİZ YOK OLACAK ANCAK RUHLARINIZ VE DÜNYA SONSUZA KADAR VAROLACAK…TOZ BULUTUN TEKRAR DOĞSA DA VE BU NAÇİZ BEDENLER YOK OLSADA SİZ TÜMDE TEKRAR BİR OLACAKSINIZ…İANANMAK DOĞAMIZ DA VAR BİRŞEYLERE TUTUNMAK VEYA KORKMAK İŞTE BU DUYGULAR İNSANI ANSAN YAPAN…

AlBeRt_EiNsTeİn3661 demiş ki,
Ocak 4th, 2010   

2012 de bu efsanevi gezegen marduk dünyaya çarpacakmış.bu yüzden 21 aralık 2012 günü kimseye randevu vermeyin(bu işin esprisi)çünkü dünyanın sonu…

AlBeRt_EiNsTeİn3661 demiş ki,
Ocak 4th, 2010   

ben bilim adamlarının yalancısıyım

ömer demiş ki,
Ocak 5th, 2010   

allhın emrıyle boyle seylerın olacagına kuşkumuz yok ama allahu teala ınsanlara olacaklardan once işaretler veremezmı (yada vermedımı )2012 olmasa bıle bence cok yakın bır zamanda olacak seyler dunyada olan gelısmelerden haberı olmayanlar inanmaya bılır. tusunamıler,volkanların daha aktıf hale geçmesı,depremeler,yutulma tehlıkesı altındakı adalar _? bunlar sızı tatmın etmıyosa bıraz daha araştırın vesselam

serkan demiş ki,
Ocak 6th, 2010   

arkadaslar anliyorum bu hikayeleri uyduranlar ap acik sapiklik icindedir nedenmi? cunku her an ne olcagina ALLAH karar verir bir ayeti kerimede okumustum diyorki gelecegi ALLAHTAN baskasi bilmez ve onun duyurdugundan baskasi valla 2012 falanmis filanmis ben tastip etmiyorum varsada ALLAHTAN var ne gelirse zaten ondan INSALLAH bunu bilincine gore hareket ederler o 2012 diye sayiklayan arkadaslar. ALLAHA emanet olun.

serkan demiş ki,
Ocak 6th, 2010   

valla kardesler nede olsa bir zaman yasayacaz bi bu kiyameti bence biz biz olalimda birde su kafa ve kalpteki seytani servis disi brakalim once bi ALLAHA ibadet iman sonra coluk cocuga bakacak kadar rizik kazanalim ALLAHIN izniyle bos yere celallenmeyelim kardesler nede olsa bir zaman gelecek elbet sorulacak bize evin oldugu gibi eskidide KURAN neden eskimedi diye ozaman ne diyecez okumadikmi ? ondan sonra markugu caranlar olursa markugun isi vardir cunku onun seni beni kurtaracak gucu yoktur bence diyorumki is isten gecmeden gelin su nefsi sevdadan vaz gecelim surada ne guzel birbirimize ALLAHIN zikrini yazalim bir kavmin takviminin sayfasi bitti diye cocuklarimizin dusuncelerini bulandirmayalim inanclarini saptirmayalim ve biz sapmayalim cunku 2012 yi bize bildirecek ALLAH tarafindan haberci bi melek gelmedi ALLAH bilir ne zaman ne olacagini ALLAHA emanet olun muhterem insanlar ve insanca yasamak isteyenler.

serkan demiş ki,
Ocak 6th, 2010   

marduk dun cepten aradi beni davullu zurnali karsilama toreni istiyormus rakisi tekir dag olacakmis (:

gizem demiş ki,
Ocak 7th, 2010   

bence doğru olabilme ihtimali var biraz bilim kurgu hikayesi gibi ama doğruda bigbang olduysa bunun da olma ihtimali var bence

ismail demiş ki,
Ocak 15th, 2010   

arkadaşlar bakın bunların hepsi bir şüphe 2000 yılındada kıyamet kopacak diyorlardı 90 a varmam 2000 e kalmam die sözler bile söylenmeye başlamıştı ama 2010 yılındayız gördüğünüz gibi şimdi bazı arkadaşlar k.bakmasın ama 2012 yılınla ilgili çok ciddi konuşanlar oluyor neden hiç bir bilim adamı çıkıpta bunlarla ilgili birşeyler söylemiyor bunlar bazı arkadaşlarımızın dediği gibi bir batıl inanç benim hatırladığma göre kur’anda 2012 yılınla ilgili bir cümle geçmiyor zaten dediğiniz marduk gezegeni bu kadar dünyayı tehdit etseydi her yerde duyulurdu onun için bunlarla uğraşacağımıza dünyayı biraz olsun kurtarmaya çalışmak daha mantıklı değil mi? bunlara ayıracağımız zamanları bence çevremizede ayırmalıyız inanın herkes dikkate alırsa çok şey değişir yani sözün sonu ben allahtan başka kimsenin kıyametin kopacağı günü bilemez diyorum sadece o isterse olur o istemesse değil marduk tüm gezegenler dünyaya gelsede : D alah istemedikçe hiç bişi olmayın bunlara kafa yormayın benim bu kadar da yorum yaptığımada bakmayın sadece içimi dötüm fikrimi söyledim ciddiye alanlara anlar saygılar

serkan demiş ki,
Ocak 19th, 2010   

Şimdi şurdan başlıyım :)
öncelikle yapılan yorumların çoğunu okudum genelde uzun olanları fakat biraz etraflıca düşünürseniz şuanda krizde olmamızın sebebi dünyanın öbür ucundaki bir finans kurumunun ” böyle giderse bir ay sonra iflas ederiz” demesi ve amerikan hükümetinin firmaya el koyması.
Bunu göz önünde bulundurarak şunu söyliyebiliriz bu firmanın şuana kadar yanından geçmiş olan yoktur kaldıki Türkiyeden çıkmış olan bile parmakla gösterilir kadar az iken siz gidipte bir bilimadamının yada devlet adamının din adamının böyle bir açıklama yapmasını bekliyosanız çocuk bakışlısınız derim. İlla birilerinin size birşeyleri söylemesi gerekmiyor insana Allah akıl da vermiş. Bilimin hala işleyişini çözemediği bir beyin vermiş.
2 örnek :)
Maya halkının onbin yıllarca süren takvimi 2012de son buluyor..
Kuranda bir arının kromozom sayısını bile bulan Ömer Çelakıl 2012den sonra hiçbir tarih bulamıyor.
Bir gezegen geliyor, insanlar ne olduğunu bilmiyor nerden geldiğini bilmiyor. Birileri bilsede açıklıyamıyor. Çünkü daha gezegen gelmeden kaosu gelicek.
Şimdi dinen yaklaşalım ;)
Kuran’da der ki yecüc ve mecüc tüm tepelerden büyük bir açlıkla saldırdılar. Kıramadıkları engelleri aştılar.
tam hatırlamıyorum ama buna çok yakın birşeydi. şimdi siz dünya üzernde keşfedilmemiş bulunamamış görülememiş bir yer kaldığına inanıyorsanız birşey diyemem. ama denizin bilmemkaç fersah dibindeki bilmemne canlısının beslenme yolunu hatta kromozom sayısını bile çözen bir bilim var dünyada.. Sizce nerden gelecekler ?
Şimdi biraz fikir yürütelim.
Ay bile dünyaya yaklaştığı dönemlerde gelgitlere sebep oluyor. güneş binlerce kilometre uzaktan öyle bi enerji sağlıyor ki hepimiz ısınabiliyoruz ;)
ay dünyanın 6da biri. ve dünyada insanlar üzernde psikolojik etkiler bile oluşturabiliyor. insanların morali bozuk oluyor v.s. v.s.
şimdi dünyanın en az 6 katı büyüklüğünde bir kitle dünya ile güneş arasından geçecek deniyor. bir düşünün. Sadece yer çekimi ile dünyanın dönüşünü durdurabilecek güçte bir kitle.
öyle bir kitle ki dünyadaki yer çekimini yok edebilecek bir çekimi var .
sonuç olarak böyle birşey var. ve yaklaşıyor. tam tarihide belli.. siz nasıl hazırlandınız ???
Sadece beyninizi azıcık yorun.. illaki insanların sizlere birşeyleri söylemesi gerekmiyor..

ismail demiş ki,
Ocak 30th, 2010   

arkadaşlar serkan arkadaşın dedikleri sözlerin bazılarına katılıyorum ama bazıları inanmama yeterli değil ömer çelakıl diye bir din adamı var onun daha öncelerde tv ye çıkıp 2000 yılını söylemesi 2009 da güneş patlaması olacağını söylemesi ve kuşların üzerimiz kızgın taş atacağını çoğu arkadaşımız bunları anlatırken izlemiştir belki ama söyledikleri şu an itibariyle tutmamaktadır ama ileride ne olucak onu bilemeyiz son bi not daha ben bilim kitaplarını okuyan bi insanım böyle konuların tartışıldığı her programı izlemekteyim ama marduk diye bişey duymadım yakınımdan geçicek olabilir onu bilemem ömer çelakılın söylediği 4 şeyden üçü tutmadı geriye bir söylediği şey kaldı 2014 yılında deniz taşmaları meydana gelicek depremlerin sayısı ve şiddeti artıcak dedi. ama görüyorumda bazı arkadaşlar 2012 yılında kıyametten bahsediyolar ee o adam o zaman orda ne işi var 2012 de kıyamet kopacaksa 2014 yılıyla ilgili neden konuşsun ki mantıklı düşünseniz benimle aynı karara varırsınız.bunlar sağada solda konuşulan konular ben yinede allah bilir diyorum kafa yormayın diyorum saygılar…

emre hpkndryk demiş ki,
Şubat 10th, 2010   

buna inanmıyorum ben 2012 tarihi bana saçma geliyor azcık kutsal kitaplarla tutsa yiycem ama alakası yoq… marduk isim olarak etkileyici senaryosuda ii ama ancak bundan film olur arkadaşlar… gönlüm isterdiki 2012de hepimiz geberelim ama inanmıyorum bu saçmalığa…KIYAMETİ KOPARTACAK MARDUK DENEN SALAK BİR GEZEGEN DEĞİL İNSANLIĞIN TA KENDİSİDİR! BEKLEYİN VE GÖRÜN….

666 666 666 666 666 666 666 66 666 6666 666 6666666 6 66 6666

Ceekwarior demiş ki,
Şubat 11th, 2010   

olursada iyi olur gb fiyatları dibe düşer dizeriz bizde charı

saadet demiş ki,
Şubat 18th, 2010   

insanın ölümü zaten kendi kıyametıdır.biz kendimizi hazırlayalım ahırete kıyametın ne zman kopacagını yanlız allah bılır.elinde sonunda zaten kopacak kıyamet.

foton kuşağı demiş ki,
Şubat 20th, 2010   

En iyisi bekleyip görmek. Zaman herşeyin ilacıdır.

adolf demiş ki,
Şubat 24th, 2010   

kimisi allahtan başka kimse bilemez demiş… ama zaten kuran-ı kerim’de bahsedilen kıyamet alametlerinin çoğu gerçekleşmedi mi? Marduk’ la allah’ ın ne hükmü var diyorlar. O gezegeni ve daha bilmediğimiz bu sonsuz varsaydığımız uzaydaki her şeyi o yaratmadı mı zaten. Yahu marduk’ la ne alakası var allahın hükmü diyenler zaten bir nevi sanki yaradanım onlara söylemiş gerçeği gibi yahu çok saçma, yahu çok aptalca diyorlar. Bilim de allahtan gelmedir. İnsan hiç bir şeyi yoktan varedemez. Allah bilmemizi istiyorsa elbet bilim ışığında bakılacaktır. Bilmemizi istememesi durumunda yaşadıklarımdan nasıl sorumlu oalbilirim. Çünkü bilmiyorsam bu demektir ki seçme hakkım yok. Ama yaradanım herşeyi düşünmüştür elbet, ki aklın ermediği yerde bazen susmak gerek. Şimdi herkesin dediği gibi siz herkes hayatına devam etsin. Ama nasa bu arada kuzeykutbuna özel bir teleskop yaptırsın. 5 yıllık planını yapsın. Ne yapabilirim elden ne gelir diyeni de hiç anlamam. Bu cana ve sevdiklerine sahip çıkmak zorundasın. Önce bir şeyler yap sonra allaha emanet et. İnsanlar inanmadığı için böyle konuşuyor, fakat bu düpedüz intahardır. günah değilde, cahillik değil de nedir?

adolf demiş ki,
Şubat 24th, 2010   

bundan önceki tufanda Nuh peygamber sadece inananları almıştır.. bunu da iyice bi düşünün ne demek istemiş inanmak derken.. ??

berk demiş ki,
Mart 1st, 2010   

nuh peygamber döneminden daha şanslı bir dönemde olduğumuz kesin. En azından 3 yıl önceden ne olacağını biliyoruz

Görkem demiş ki,
Mart 2nd, 2010   

Benim de ALLAH’a inancım sonsuz ama bunLara da acaip bi iLqim var..Bunların hepsi birer teori..Bana qöRe oLanaksız da diqiL..Her’an heRsey oLabiLir..Zaten Hersey qectiqimiz ayLaRda bitti..Artıkq insanLıqın kuRtuLusu mucizeLere kaLdı..ve henüz hickimse kuRtuLma cabası icinde deqiL..EvangeLia Pandeva’nın coqu kehanetine da inanıyorum..Benim kanımca su ana kadar inandıkarım sunLar:1-2012 14 Aralık Marduk Gezegeni Dünyada Herseyi alt-üst edecek..oLmadı mı?..o zaman 2-21 Aralık 2012 Maya Takvimi’nin Son qünü..Hade dieLim o da oLmadı..ama en sonda şu var..3-Bundan 1 miLyaR yıL sonra qüNeş Dünya’yı kendine cekecek ve Dünya buhaRLaşacak..
Unutmayın Dünya da Her bir uyqaRLıqın sonu doqa dışı oLayların meydana qeLmesi sonucunda meydana qeLmistir..

ali demiş ki,
Mart 6th, 2010   

herkesin bir sonu var tabii ve bır suru doğa olayının da neden sonuç ilşkisi dahılınde olduğunu bılıyoruz bızden önce bır çok uygarlığın olduğunuda bılıyoruz ve bir şekılde yok olduğunuda bu yaklaşım sonucu muhtemelen bunlarında olması doğal mevsınlerın olması yağmurun yağması bır çok tabıat dengesı nedensellıkler zıncırı içersınde kaldıki butun bunlar yaratıcının organızasyonu muhtemelen her olan olay onun kontrolunde önmli olan önlem almaktır bu bılgıye ulaşmamızıda o istıyor öyleyse önlem alınabılır akıl ve yorum ve uretme ınsana dairdir okuduklarımı beğendim daha önce 12. gezegen adlı kıtabıda okumuştum bence ıyı bır çalışma nedense bu bılgıler ınsanlardan saklanıyor gıbı yınede ınsan olarak bılgıye kapalı olmamalıyız önmli olan olcak olayları ınkar etmektense olaylar karşısında neler yapılabılır onları tartışıp çözümler bulmalıyız bu anlamda bu çalışmaları yapaı ınsanlarla paylaşan bılım adamlarını kutluyorum saygılarımla

serkkabus demiş ki,
Mart 6th, 2010   

valaha ben inandım korkuyorum off

Konuyla ilgili yorum yaz veya soru sor
Yorumlarınızı hemen aşağıdaki kutuya yazınız ardından gönder butonuna basınız

Not: Yorumlarınız editör onayından geçtikten sonra yayınlanacaktır uygun görülmeyen yorumlar düzeltilecek veya silinecektir. Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan mailce.com sorumlu değildir.