Bakın vücudunuza neler yapıyor…
Yunanlı bilim adamları tarafından yürütülen bir araştırma, aşırı kolanın vücutta potasyum seviyesini düşürdüğünü ortaya koydu. Ioannina Üniversitesi tarafından uzmanlarına göre daha kola kalp ritminin bozulmasına, kalp krizine ve kasların kasılıp kalmasına yol açabiliyor.
2007′de dünya çapında kola ve şekerli gazlı içecek tüketimi 552 milyar litreydi. Yani her insana yılda 83 litre düşüyordu. Bu oranın 2012′de 95 litreye çıkacağı öngörülüyor.
Vatan’daki habere göre günde 3 litre kola içen 21 yaşındaki bir hastada alp tıkanıklığı yaşandığı ancak kolayı bırakıp potasyum takviyesi aldığında tamamen iyileştiği gözlendi. Kolanın daha önce de obezite, diş çürümesi, diyabet ve kemik dokusunu zayıglatma gibi sorunlar yarattığı da ortaya çıkmıştı. Bilim adamları yüksek orandaki şeker ve kafeinin vücuttaki potasyumu yok ettiğini tahmin ediyor.
Etiketler: araştırma, aşırı kola, bilim adamları, gazlı içecek, içecek, kafein, kola, kola zararları, kolanın zararı, potasyum, Sağlık, şeker, zarar
Bu konuyu okuyanlar bunları da okudu


Oğuz Yılmaz kimdir
Sigara içenlere kötü bir şaka yapmışlar ...
Domain nasıl değerlendirilir domaini değerli yapan nedir
Photoshop öncesi Photoshop sonrası
Emilie de Ravin kimdir
Portakallı tatlı nasıl yapılır
Gaziantepli memik ustadan nağmeler : video
Dünya'nın ilk sıfır yıldızlı oteli / penceresi bile yok
Agrippa kimdir hayatı eserleri çalışmaları önemli çalışmaları
Domuz gribinden evde nasıl korunuruz
Öyle büyük ki sevgisi !!!
Ferrari 612 Scaglietti One-to-One 2008 : 11 resim
Kumsalda kızlara hava atayım derken birden yere çakıldı :video
Bütün kadınlar çiçektir
Roy Maurice Keane kimdir
Orlando Bloom kimdir
Henüz yorum yapılmadı ilk yorumu sen yap. bu yazı için
Yorumlardan haberdar olun Yorumlar Rss ve Geriizleme URL