Sıcak iklimlerde yetişen bir ağaç ve meyve çekirdeğidir. Çekirdek kavrulup dövüldükten sonra kaynatılıp içilir. Sinirlere hareket, zihne uyanıklık ve canlılık verir. İçindeki kafein maddesinden dolayı, kahvenin ilkin Habeşistan’da bir rastlantı sonucu
25
Kas
29
Eki
AY ÇEKİRDEĞİ FAYDALARI
* Kolesterolü düşürür.
* Damar sertliğini giderir.
* kir işçilerinin ve zayıf kalmış çocukların günde 50 gram yemesi tavsiye edilir.
* Cinsel arzuyu artırır.
* Kalp ve sinir hastalıklarını önler.
* İdrar söktürür.
* Solunum sistemi rahatsızlıklarında iyileştirici etkilere sahiptir.
KABAK ÇEKİRDEĞİ FAYDALARI
* Böbrekleri güçlendirir.
* Böbrek, mesane iltihaplarını önler.
* İdrar yollarında oluşan hastalıkları giderir.
* Bağırsak kurtlarını düşürür.
* Birçok prostat [...]
Kahvenin faydaları ve zararları kahve neye iyi gelir neye iyi gelmez
Yazar by Yönetici in Meraklılar buraya Etiket Meraklılar buraya25
Eki
Kahvenin içenler üzerinde alışkanlık yaptığı, araştırmalarla kanıtlandı. Amerika’da yapılan yeni bir araştırmanın sonucuna göre ise; bir bardak kahve baş ağrısına, karaciğere ve mide rahatsızlıklarına karşı faydalı oluyor. Daily Mail gazetesinde çıkan haberde, kahvenin zararları ve faydaları anlatılıyor. İşte kahvenin zararları ve faydaları..
ZARARLARI
Kalp
Aşırı kahve tüketimi kalbin ritmini olumsuz yönde etkiliyor. Kahvenin içerdiği kafein fazla tüketildiğinde, kalpte [...]
4
Eyl
Tuzlu Kahve
Kıza bir partide rastlamıştı.. Harika birşeydi. O gün peşinde o kadar delikanlı vardı ki.. Partinin sonunda kızı kahve içmeye davet etti. Kız parti boyu dikkatini çekmeyen oğlanın davetine şaşırdı, ama tam bir kibarlık gösterisi yaparak kabul etti. Hemen köşedeki şirin kafeye oturdular. Delikanlı öyle heyecanlıydı ki, kalbinin çarpmasından konuşamıyordu. Onun bu hali kızın da [...]
Fazla kahve içmek özellikle bayanlarda bebek sahibi olma fırsatını azaltıyor
Yazar by Yönetici in Aile yaşam, Sağlık Etiket Aile yaşam, Sağlık10
Tem
Günde 4 fincandan fazla kahve içen kadınların bebek sahibi olma şansı azalıyor.
Hollanda’da bulunan Radbout Üniversitesi’nde uzmanlar, günde 4 fincan kahve içen kadınların bebek sahibi olma şansının yüzde 25 azaldığını tespit etti. Sigara ile birlikte içilen kahvenin bu riski daha da artırdığı açıklandı. Aşırı miktarda kafeinin kadınlarda yumurtlamayı olumsuz etkilediği ayrıcı alkol gibi olumsuz etkilerinin olduğu [...]
Kategoriler
- Aile yaşam
- Dini konular
- E-devlet
- Eğitim
- Gündem
- Hobi
- Komik yazılar
- Meraklılar buraya
- Oyunlar
- Resimler
- Sağlık
- ünlüler
- video
- Videolar
Son yorumlar
- elif in Romantik resimler duygusal resimler…
- İlginç Duvar … in Saat tasarımları en acaip duvar s…
- mümine in Böbregini satıyor satılık böbr…
Biliyor Musunuz?
©2007-2008 Türkiyenin en büyük mail grubu - mailce.com
Mailce.com barındırdığı bilgi, belge ve görsellerin doğruluğunu ve güncelliğini hiç bir şekilde garanti etmez. Sitedeki tüm bilgi, belge ve görseller genel kültür amaçlıdır, hiç bir şekilde Tıp, Hukuk ya da benzeri uzmanlık alanları için kullanılmamalıdır. Bu durumlarda lütfen uzman kişilere başvurunuz.


Üç renkli börek nasıl yapılır
Web sitenizin popülerliğini öğrenin!
Eurovision yarışmacısı grup manga
İnsan beynini üzerinde araştırma yaptılar sonuç ?
Lan McKellen kimdir
Garbage kimdir
Destiny’s Child kimdir
Yurdum insanının kıvrak zekası kopya nasıl çekilir : video