• Yaşlandıran besinler

    Yaşlandıran besinler

    Cildinizin erken kırışmasına ve nemini kaybetmesine neden olan asitli besinlerden uzak durun… Şeker: Cilt elastikiyetini azalttığı gibi proteinlerin de yok olmasına neden olan şekerden mümkün olduğunca uzak durun. Kahve: Kafein; laksatif etkisi nedeniyle sindirime iyi gelse de, diğer yandan aşırı asit üreterek mideye zarar veriyor. Mide rahatsızlıkları ise tenin matlığını ve ışıltısını kaybetmesine neden oluyor. Dr. Jeannette Graf işte bu [...]

    Devam »

     
     
  • Şeker hakkında bilmeniz gerekenler

    Şeker hakkında bilmeniz gerekenler

    Uzmanlar şeker tüketimine karşı dikkat çekici sonuçlar ortaya koydu. “Lugduname”, sofra şekerinden 200.000 kat daha tatlı…İşte o sonuçlar…

    Devam »

     
     
  • şeker ve tuz peelingleri ile yaza hazırlık

    Glikolik asit Glikolik asit, değişik meyvelerde doğal olarak bulunan ve meyve asidleri olarak da bilinen alfa hidroksi asit’lerin (aha) bir üyesidir. Doğada şeker kamışında bulunur. Glikolik asit cildi yeniler. Bunu yaparken de cilde üst düzeyde nem sağlar. Glikolik asit cildin en üst katmanı olan stratum korneumdaki ölü hücrelerin kuruyarak dökülmesini sağlar. Yeni ve sağlıklı hücrelerin gelişimini hızlandırır. Düzenli kullanıldığında cildin [...]

    Devam »

     
     
  • 100 yıl yaşamak için ne tür besinler tüketilmeli?

    100 yıl yaşamak için ne tür besinler tüketilmeli?

    100 yıl yaşamak için ne yemeli? Uzun bir yaşamın sırrı, insanoğlunun en çok peşinden koştuğu hayallerin başında geliyor. Bilim ilerledikçe, her gün yapılan yeni yapılan araştırmalarla, bu gizem biraz daha aralanıyor. Ancak bazı insanlar, çok çaba göstermeden bir asırı deviriyor. Peki onların sırrı ne? Bazı bilimadamları, coğrafi bölgenin bunda etkisi olduğunu düşünüyor. Örneğin, Japonya’nın Okinawa Adası, dünyada yaşları 100’ün üzerinde [...]

    Devam »

     
     
  • Beslenme konusunda hayati denilebilecek uyarılar

    Beslenme konusunda hayati denilebilecek uyarılar

    Uzmanlar, beslenme konusunda hayati denilebilecek uyarılar yaptı. Uzmanlar, herkesin özellikle 40 yaşından sonra şeker hastasıymış gibi beslenmesijne özen göstermesi gerektiğini belirtti. Şeker hastalığı (diyabet), beslenme alışkanlıklarının değişmesiyle son yıllarda giderek artan bir rahatsızlık. Diyabetliler, kısıtlanan diyetleriyle kendilerini çoğu kez iyi hissetmiyor ancak beslenme uzmanları onlara önerdikleri diyeti sağlıklı kişilere de öneriyor. Medical Park Bahçelievler Hastanesi Beslenme ve Diyet Uzmanı Emel [...]

    Devam »

     
     
  • Yiyecek ve içeceklerdeki şeker miktarı : 37 resim

    Yiyecek ve içeceklerdeki şeker miktarı : 37 resim

    Devam »

     
     
  • Kola içenlere kötü haber

    Kola içenlere kötü haber

    Bakın vücudunuza neler yapıyor… Yunanlı bilim adamları tarafından yürütülen bir araştırma, aşırı kolanın vücutta potasyum seviyesini düşürdüğünü ortaya koydu. Ioannina Üniversitesi tarafından uzmanlarına göre daha kola kalp ritminin bozulmasına, kalp krizine ve kasların kasılıp kalmasına yol açabiliyor. 2007′de dünya çapında kola ve şekerli gazlı içecek tüketimi 552 milyar litreydi. Yani her insana yılda 83 litre düşüyordu. Bu oranın 2012′de 95 [...]

    Devam »

     
     
  • Şeker hastalığından nasıl korunuruz diabetin önlemek için ne yapılmalı

    Şeker hastalığından nasıl korunuruz diabetin önlemek için ne yapılmalı

    Diyabeti önlemek için hergün bir saat yürüyün Türk Diyabet Vakfı Başkanı Prof. Dr. Temel Yılmaz, diyabetten korunma yollarını anlattı… * Diyabet son yıllarda neden bu kadar arttı? En önemli nedeni; hızla gelişen teknolojinin yarattığı yeni yaşam modeli. TV, bilgisayar ya da internet başında geçirilen hareketsiz saatler, egzersizin azalması, fastfood’un yayılması hem obezitenin, hem de gizli şeker ve diyabetin gelişimini hızlandırdı. [...]

    Devam »

     
     
  • Fasd food alzheimer hastalığına yakalanma riskini arttırıyor..

    Fasd food alzheimer hastalığına yakalanma riskini arttırıyor..

    Fast-food tarzı beslenme alışkanlığının Alzheimer hastalığına yakalanma riskini artırabileceği bildirildi. Stockholm’deki Karolinska Araştırma Enstitüsünden bilim adamları, önce insanlarda Alzheimer hastalığı riskini arttıran ve kolesterolü taşıyan APOE4 geninin etkisini görmek için farelerin genleriyle oynadı, daha sonra 9 ay boyunca yağ, şeker ve kolesterol bakımından zengin yiyecekler verilen bu farelerin davranışlarını inceledi. Araştırmaya imza atanlardan Susanne Akterin, farelerin beynini incelerken Alzheimer hastalarının [...]

    Devam »

     
     
  • Diyabet hastaları yumurtadan uzak duemalı

    Diyabet hastaları yumurtadan uzak duemalı

    Bilimsel araştırmalar haftada ikiden fazla yumurta yemenin zararlı olduğunu ortaya koydu. Yaklaşık 60 bin kişi üzerinde yapılan geniş çaplı bir araştırma haftada bir iki taneden fazla yumurta yemenin diyabet riskinin artırdığını ve zaten hasta olanlarınsa durumlarını ağırlaştırdığını ortaya çıkardı. Harvard uzmanları her gün yumurta yemenin diyabet riskini %60 oranında artırdığını açıkladı. “www.news.com.au” sitesinde yer alan habere göre, kadınların yumurtaya daha [...]

    Devam »